اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192003
تاریخ انتشار: 1396/12/25 10:04
در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی عنوان شد؛
در این جلسه امام جمعه اظهار داشتند: در دوره آقای سنایی فرماندار شهرستان، احساس و آرامش خوبی برقرار شده است که انشالله با همین آرامش کار خود را به پیش ببرد

عصرجهان-صبح روز پنجشنبه در محل اداره فرمانداری شهرستان بهمئی، نشست شورای اداری با حضور فرماندار ، امام جمعه، روسای ادارات و سازمان‌ها و اصحاب رسانه برگزار گردید.

 

دهبان نژاد، مسئول بازرسی و نماینده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این نشست گفت: یادواره شهدای بهمئی که قرار بود در اسفندماه برگزار شود با توجه به حجم بالای کار و اینکه نزدیک به ۸۰۰ شهید بهمئی در سراسر کشور داریم و یک یادواره ی کشوری و ملی هست، آخر فروردین یا هم تا ۱۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

صلاحی نژاد، رئیس اداره ی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در این نشست فرمود: ساماندهی اردوگاه های گردشگری تنگ ماغر و تنگ سروک و برم الوان در دستور کار قرار گرفته است و در حال تکمیل و تجهیز این مناطق گردشگری هستیم.

وی در ادامه گفت: از شهردار محترم می خواهیم که یکی از پارک های شهر را به عنوان پارک اسکان مسافران نوروزی در نظر بگیرد.

 

بخشدار مرکزی در این نشست گفت: به ساماندهی آژانس های درون شهری به ویژه در ایام نوروز توجه ویژه‌ای شود و رانندگان آژانس باید کارت صلاحیت داشته باشند و تابلوهای شان با شماره تایید شده و معتبر در بالای آنها نصب شود.

صدیقی فر افزود: در حوزه برق و روشنایی معابر در روستاها به ویژه روستاهایی که دهیاری ندارند توجه شود و انتظار داریم که مسئولین برق شهرستان در این حوزه ها بیشتر تلاش کنند.

وی در ادامه گفت: در بحث چهارشنبه یا جمعه بازار نیاز به ساماندهی بهتری است که مردم و تردد ماشین ها با مشکلی کمتری روبرو شوند.

 

 خوبی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در ادامه ی جلسه گفت: حضور مدیران در جلسات مذهبی و فرهنگی ضعیف است و سعی کنیم این حضور پررنگ‌تر شود.

 ایشان قول برگزاری دو جشن در حوزه ی لیکک و ممبی در ایام نوروز را به مردم داد.

 کریمی، رئیس اداره ی تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر نظارت بر کار ارکسترها،خواننده ها و نقاشان در شهرستان تاکید کرد و گفت:چه نهادی بر اینها نظارت دارد؟؟؟!!! در حالی که از مردم هزینه های سنگینی دریافت می کنند.

 

 در ادامه ی نشست،نوبت به امام جمعه شهرستان رسید.

وی گفت: در مورد زمینهای مردم که همه مسئولین می‌دانند مال مردم است با یک چشم پوشی می شود جریان این زمین ها که نزدیک به ۵۸۰ قطعه هستند را حل کرد و آنها را به مردم بازگرداند.

 ایشان از همه ادارات و نهادها در شهرستان تقدیر و تشکر کرد و از همه آنها حلالیت طلبید.

وی در ادامه از مردم طلب حلالیت کرد و گفت: به خاطر کارهایی که به هر دلیلی نتوانستم انجام دهم عذرخواهی می کنم ،در واقع توان ما در این حد بوده است.

افروغی فرمود: خداوند متعال به حجم کار نگاه نمی کند بلکه به کیفیت کار نگاه و توجه می کند. پس مسئولین شهرستان سعی کنند کیفیت کار خود را بالا ببرند.

 امام جمعه شهرستان افزود: میزان مطالعه در شهرستان ما کم است، وقتی کم مطالعه می کنیم بد اخلاق می شویم. افرادی که مطالعه می کنند در کارشان موفق تر هستند.در واقع اگر مدیری اطلاعات وسیع تری در مورد اداره ی تحت امر خود داشته باشد ابتکارات و ابداعات آن اداره بیشتر می شود.

افروغی فرمود: قبل از اینکه در تریبون نماز جمعه در مورد مدیری صحبتی شود خودشان بیایند و در تریبون مردم را نسبت به موضوعات توجیه و آگاه کنند و به مردم گزارش کار دهند.

وی در ادامه گفت: مسئولان سعی کنید در نماز جمعه شرکت کنید.

وی خاطرنشان کرد: در دوره آقای سنایی فرماندار شهرستان، احساس و آرامش خوبی برقرار شده است که انشالله با همین آرامش کار خود را به پیش ببرد.

 افروغی گفت: نسبت به آینده شهرستان در سال ۹۷ خوشبینم.

 ایشان در پایان سخنان خود گفت: سفارش ما این است که بی رحمِ مهربان باشیم،بی رحم در کار و مهربان با مردم.

 ایرمی بازرس ویژه ی شهرستان در ادامه به تبصره ای اشاره کرد و گفت: هرگونه گرفتن رشوه و هدیه در مقابل انجام کار توسط مسئولین تخلف محسوب می‌شود و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

  در پایان نشست، فرماندارشهرستان به ایراد سخن پرداخت.

ایشان ضمن تبریک سال نو به همه ی مردم و مسئولین گفت: مدیران محترم باید در کار خود اقتدار داشته باشند و نظم را برقرار نمایند. همه مدیران خودشان را به فناوری روز و اینترنت مجهز کنند.

 

ایشان نکاتی را که وزیر کشور در مورد ایام نوروز اعلام فرمود را به مسئولین شهرستان گزارش داد و گفت:تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به مردم خوش بگذرد و عید خوبی را سپری کنند‌.

سنایی در پایان در مورد تنظیم بازار فرمود:حساسیت و نظارت خود را بر روی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بیشتر کنیم.

خبرنگار/سیروس بزمی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*