اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19203
تاریخ انتشار: 1394/11/27 23:08
از همۀ داوطلبان محترم با هر سلیقه و گرایشی می‌خواهم که بر اساس قرابت دیدگاههای فکری و سیاسی خود حتی الامکان تجمیع نموده و از پراکندگی آراء مردم و بروز تفرقۀ اجتماعی جلوگیری کرده و زمینه‌ای را فراهم آورند تا فرد منتخب با پشتوانۀ رأی قوی‌تری به مجلس راه یافته و امکان خدمت مؤثرتری داشته باشد.

عصرجهان: آمیر احمد تقوی با صدور بیانیه ای از کاندیداهای شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده خواستند برای جلوگیری از تشتت آراء در صورت امکان با یکدیگر اجماع نمایند.
متن این بیانیه که در اختیار پایگاه اطلاع رسانی "عصرجهان" قرار گرفته است به شرح زیر است:


بسم الله خیر الاسماء
در آستانۀ انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی نکاتی را از باب تذکر و به مصداق آیۀ شریفۀ «وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَى تَنْفَعُ المُؤْمِنِينَ» به اطلاع مردم شریف و شهید پرور شهرستانهای منطقۀ کهگیلویه می‌رساند:
با توجه به کثرت بی سابقۀ تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از شهرستانهای کهگیلویۀ بزرگ در این دوره از انتخابات که موجب تشتت آراء و دشواری تصمیم‌گیری و انتخاب دقیق و مؤثر برای مردم شریف شده است، از همۀ داوطلبان محترم با هر سلیقه و گرایشی می‌خواهم که بر اساس قرابت دیدگاههای فکری و سیاسی خود حتی الامکان تجمیع نموده و از پراکندگی آراء مردم و بروز تفرقۀ اجتماعی جلوگیری کرده و زمینه‌ای را فراهم آورند تا فرد منتخب با پشتوانۀ رأی قوی‌تری به مجلس راه یافته و امکان خدمت مؤثرتری داشته باشد.
و از مردم عزیز کهگیلویۀ بزرگ نیز می‌خواهم با شرکت هرچه گسترده‌تر در انتخابات، تجربۀ جدیدی را متفاوت از ادوار گذشته و متناسب با نیازها و شرایط امروز جامعه رقم بزنند.
والسّلام علی من اتبع الهدی
الاحقر احمد التقوی المقدم
۱۳۹۴/۱۱/۲۶



کانال تلگرام عصر جهان


همولایتی
|
Iran
|
1394/11/28 01:40
  +0

  -1
پاسخ
سلام سید
بزرگوار،پیر ما،سرور ما
خب همین صحبت ها رو باسید مصطفی خودت اول در میون بزار
وقتی یه سید بزرگتر از ایشون چه از نظر سن و چه از نظر تجربه اودمن به صحنه باید در کنار ایشون باشه نه اینکه در مقابلش
شما برادرید و خیلی سنگین تمام میشود تقابل دو برادر
برا سید مصطفی وقت بسیاره
نگزارید آینده ی سیاسی سید اینطور خراب بشه
دست بوسیم سید
لیکک
|
Iran
|
1394/12/24 00:30
  +0

  -0
پاسخ
سلام همولایتی بزرگوار

برادر عزیز، اون سید بزرگتر هزار بار به آمیر احمد تقوی و سپس برای دکتر تقوی و سردار هاشمی قسم خورده بود که من نمیام شما ثبت نام کنید من هم حمایت میکنم.

و پیر و سرور ما هم به ایشون فرمودند که تو نیا به کهگیلویه که جامعه تغییر کرده و در این صورت "خودکشی سیاسی" میکنی.
گوشش بدهکار نبود تا اینکه آمد و شد آنچه که شد و سرانجام موحد خودکشی کرد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*