اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192064
تاریخ انتشار: 1397/01/05 18:01
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان:
عبدالنبی سواعدی در بازدید ازمحل استقرار کاروان های راهیان شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه خادمی زوارشهدا یک افتخاراست اظهارکرد: خدمت به زورا شهدا کمترازخدمت به زائرین اربعین حسینی نیست

عصرجهان- مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت : اخلاص درعمل برای زائراین سرزمین نور و خادمین به زوارشهدا موجب خیر و برکت درزندگی شده منشأ اثربخشی اردوهای راهیان نور دراخلاص شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. 

عبدالنبی سواعدی دربازدید ازمحل استقرار کاروان های راهیان شهرستان خرمشهر بااشاره به اینکه خادمی زوارشهدا یک افتخاراست اظهارکرد: خدمت به زورا شهدا کمترازخدمت به زائرین اربعین حسینی نیست. 

سواعدی عنوان کرد:هر ساله اداره کل آموزش فنی و حرفه ‌ای خوزستان افتخار میزبانی زائران سرزمین نور از سراسر ایران که در قالب کاروان های راهیان نور با برنامه‌ ریزی و سازماندهی ستاد راهیان نور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارد.

وی افزود: کاروان‌ های راهیان ‌نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل آینده و حاضر تأثیر بسزایی دارند.

سواعدی ماهیت این کاروان ‌ها را انتقال پیام فرهنگی دوران دفاع مقدس و آشنایی با حماسه ‌های ماندگار رزمندگان اسلام عنوان کرد و اذعان داشت: حرکت فرهنگی راهیان ‌نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و اشاعه آن در میان اقشار مختلف است.

وی با اشاره به اهمیت پذیرش کاروان ‌های راهیان ‌نور در نوروز هر سال اضافه کرد: در ایام نوروز تعداد بسیار زیادی از هموطنان ما در قالب کاروان ‌های راهیان ‌نور از مناطق جنگی عملیاتی جنوب به ویژه شلمچه دیدن می‌کنند که استقبال شایسته و مناسب از این کاروان ‌ها تأثیر قابل توجهی در اشاعه فرهنگ جنگ و جبهه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همه ساله در ایام نوروز راهیان نور در قالب کاروان های بسیجی، کارکنان و دیگر اقشار جامعه از سراسر کشور به استان خوزستان اعزام می شوند و فنی و حرفه ای خوزستان نیز با در اختیار قرار دادن امکانات خود به این کاروان ها از مهمانان نوروزی بازدید کننده از مناطق عملیاتی جنوب پذیرایی می کند.

وی با بیان اینکه مراکز آموزش فنی وحرفه ای اهواز، آبادان، خرمشهر، دزفول، اندیمشک، دشت آزادگان، شوش از اسفند تا پایان فروردین در اختیار کاروان های راهیان نور قرار داده می شوند اظهار کرد: بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، مسجدجامع خرمشهر، حسینیه، دشت آزاگان و... بستر مناسب برای آشنایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*