اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19217
تاریخ انتشار: 1394/11/28 13:48
رئیس طب صنعتی و اورژانس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی: پس از تشخیص بیماری و تجویز دارو توسط ما پزشکان، پرستاران هستند که مسئولیت سنگین و طاقت فرسای بهبود بیماران را بر دوش میکشند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم، پرستار کربلا و شام، حضرت زینب کبری سلام ا... و روز پرستار، جمعی از مدیران و مسئولین این سازمان با حضور در مرکز طب صنعتی و اورژانس منطقه از کادر پرستاری آن تجلیل کردند.
دکتر ماکیانی، رئیس این مرکز ضمن قدردانی ازاین اقدام، پرستاران را عامل اصلی سلامت بیماران دانست و گفت: پس از تشخیص بیماری و تجویز دارو توسط ما پزشکان، پرستاران هستند که مسئولیت سنگین و طاقت فرسای بهبود بیماران را بر دوش میکشند.


همه ساله مسئولین و مدیران سازمان منطقه ویژه همزمان با روز پرستار، در اقدامی هماهنگ از پرستاران این مجموعه به نمایندگی از تمامی پرستاران خدوم تقدیر میکنند.
مرکز طب صنعتی و اورژانس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تحت نظر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، با همکاری و تعامل با امور بهداشت سازمان منطقه ویژه، وظیفه تامین سلامتی کارکنان پتروشیمی های این منطقه را بر عهده دارد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*