اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19220
تاریخ انتشار: 1394/11/28 15:04
دومین المپیاد ورزشی جامعه ی بندری استان خوزستان با حضور ده ها تیم در یازده رشته ی مختلف ورزشی طی آیینی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، فرماندار شهرستان ماهشهر، بخشدار شهر بندر امام خمینی(ره)، مدیر کل گمرک بندر امام خمینی(ره) و مدیران بنادر خوزستان آغاز شد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، در جریان آیین گشایش این دوره از المپیاد ورزشی که همراه با ورزش صبحگاهی همگانی بود، پس از انجام نیم ساعت نرمش و تمرینات ورزشی با  هدایت های کارشناس ملی برنامه های ورزشی صبحگاهی صدا و سیما،  تیم ها و نفرات  شرکت کننده در این دوره از المپیاد ورزشی، از مقابل جایگاه رژه رفته و آمادگی خود را برای شرکت در رقابت ها به نمایش گذاشتند.
مدیر کل و رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی سخنانی  در این آیین، ورزش را عامل نشاط، تحرک و شادابی در بدنه ی کارکنان  عنوان کرده و خرسندی خود از برگزاری چنین مسابقاتی را ابراز نمود. مهندس عبداللهی تصریح نمود برگزاری چنین رقابت هایی در این ابعاد و با حضور گسترده ی  اقشار مختلف کارکنان جامعه  بندری استان خوزستان را  در نوع خود کم نظیر  و بی سابقه برشمرد. ایشان همچنین از ابتکار عمل  و تلاش های دست اندرکاران  این رویداد بزرگ ورزشی تشکر نمود.


مهندس عبداللهی، تشویق و ترغیب کارکنان را به فعالیت های ورزشی را، حرکتی مثبت و سازنده دانست که ثمرات ارزنده ای برای جامعه ی بندری  به دنبال دارد؛ ایشان تقویت  همدلی و پیوند های  سازمانی  را از جمله ی این ثمرات  عنوان کرد.
وی با اشاره به مشارکت و استقبال چشمگیر  شرکت های بخش خصوصی  فعال در جامعه ی بندری استان خوزستان از این حرکت جمعی، بر لزوم ترغیب و گسترش  مشارکت های گروهی بخش خصوصی  به منظور به دست آوردن جامعه ی بندری پویا، با نشاط و بالنده  تأکید نمود.
دکتر قمر، فرماندار شهرستان ماهشهر، نیز طی سخنانی در این آیین، ضمن تقدیر از این حرکت پسندیده، برگزاری رقابت های ورزشی در محافل کارگری و کارمندی را زمینه ساز بروز استعداد ها و توانایی های ورزشی و بستر مساعد برای پرورش این استعدادها و کسب افتخارات و مدال آوری در دیگر میادین ورزشی کشور عنوان کرد.
معاون اداری و مالی و نائب رئیس کمیته ورزش بنادر استان خوزستان نیز طی گزارشی به تلاش های صورت گرفته برای فراهم آوردن زمینه برگزاری شایسته ی  این دوره ی المپیاد اشاره نموده و حضور بیش از 740 نفر ورزشکار در قالب 104 تیم  از پنج بندر استان خوزستان را گرامی داشت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*