اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19224
تاریخ انتشار: 1394/11/28 15:13
جناب آقای محمد موحد مردم کهگیلویه بزرگ زحمات بی‌دریغ شما، برای سربلندی این دیار ارج می‌نهند و از شما در هفتم اسفند قدردانی باشکوهی خواهند کرد.

پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان/رحمت الله گنجی‌پور

انتخابات از ملزومات اسقرار مردم سالاری در هر جامعه است. تاثیر انتخابات در سرنوشت مردم واصلاح امور جوامع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حضور مردم در انتخابات با هر اندیشه و گرایشی می‌تواند به ثبات، امنیت، تضارب آراء، انتخاب فردی با دیدگاه نزدیک به اکثریت و انتخابی بر‌تر و اصلح برای کهگیلویه بزرگ گردد.

هرچه به ۷ اسفند ماه نزدیک می‌شویم، کاندید‌ها بهتر و شفاف‌تر افکار، اندیشه‌ها و برنامه‌های انتخاباتی خود را در معرض قضاوت مردم قرار می‌دهند و انتخاب فرد اصلح را سهل­‌تر می‌کند. انتخابات هفتم اسفندماه یکی از پیچ‌های تاریخی در کهگیلویه بزرگ خواهد بود. پیچی که می‌توان با عبور هنرمندانه و متفکرانه از آن، کهگیلویه بزرگ را با شتابی مضاعف به سمت آبادانی و سرافرازی سوق داد. در بزنگاه تاریخی هفتم اسفند مردم کهگیلویه بزرگ با انتخابی سنجیده و مدبرانه نماینده‌ای را راهی بهارستان خواهند کرد که بتواند با کار مضاعف معضل بیکاری در منطقه را کاهش داده و با ارائه لوایح سودمند از فشارهای اقتصادی که گریبان مردم کشور و بالاخص مردم کهگیلویه بزرگ را می‌فشارد، بکاهد. نماینده‌ای که بتواند از همه امکانات برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و تنگناهای می‌عشتی که مردم را سخت آزرده است، استفاده کند.

نماینده‌ای که بتواند همگام با دولت برای حل مشکلات فراوانی که در کهگیلویه بزرگ وجود دارد، تلاشی مضاعف انجام دهد تا غبار محرومیت از چهره زیبای کهگیلویه بزرگ رخت بربندد. انتخاب با تفکر و تعقل و بررسی سوابق اجرایی کاندید‌ها، حلقه مشاورین و اطرافیان کاندید‌ها، برنامه‌ها و راه حل‌های برون رفت از بن بست‌ها و مشکلات می‌تواند معیاری برای سربلندی کهگیلویه بزرگ و انتخاب درست باشد.

آشنایی و تسلط بر قانون اساسی که پایه و اساس حقوق اجتماعی، فرهنگی هر جامعه است و عدم اجراء و ناقص اجراء کردن آن باعث تضعیع حقوق ملت می‌شود، می‌تواند معیارهایی برای انتخاب اصلح باشند.

به فرموده آن یار سفرکرده بنیانگذار کبیر انقلاب: «ایجاد یک مجلس قوی مرکب از شایستگان واقعی مردم جهت اداره کشور و نظارت بر سایر قوا از طریق انتخابات ممکن است».

جناب آقای موحد

فقط نه کوچه باغ ما، فقط نه اینکه این محل احاطه کرده شهر را شعاع مهربانیت

بی‌شک تفکر درست ما را به سمت انتخاب درست هدایت می‌کند و انتخاب خوب باعث عزت و تعالی کهگیلویه بزرگ خواهد شد. پایگاه اجتماعی، مردم داری و در اولویت قراردادن مشکلات اقتصادی مردم به ویژه ایجاد اشتغال، بهبود وضعیت معیشتی مردم و تلاش برای ارتقاء سطح عمومی از ویژگی‌های بارز حاج آقای موحد است.

جناب آقای محمد موحد مردم کهگیلویه بزرگ زحمات بی‌دریغ شما، برای سربلندی این دیار ارج می‌نهند و از شما در هفتم اسفند قدردانی باشکوهی خواهند کرد.

به آیین شرافت، رسم آگاهی

هماره در دل مایی، نه هرگاهی

برچسب ها:
موحد ؛ محمد موحد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*