اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19302
تاریخ انتشار: 1394/12/02 20:14
در نشست ستاد انتخابات شادگان با فعالان شبکه های مجازی عنوان شد؛
فرماندار شادگان همچنین بر لزوم جلوگیری از عوام فریبی و استفاده از جوسازی جهت تاثیر گذاری بر افراد جامعه تاکید کرد و گفت:قبل از درج هرگونه خبر در فضاهای مجازی و بطور کل در رسانه های ارتباط جمعی باید حق الناس را رعایت شود.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،نشست هم‌اندیشی با فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در خصوص دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری با حضور فرماندار شادگان با هدف لزوم کنترل فعالیتهای فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و رعایت حقوق کاندیداها و عدم تخریب شخصیتهای آنان در راستای تبلیغ برای کاندیداهای خاص در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه بر لزوم مشارکت حداکثری تمامی آحاد جامعه در انتخابات تاکید کرد و گفت: در جریان تاثیرات فضای مجازی که با توجه به روند روبه رشد کاربران آن در سرعت انتقال اخبار و ایجاد همکاری، همیاری، هم اندیشی و همسو سازی در عرصه های مختلف یکی از موثرترین رسانه های ارتباط جمعی است.
وی افزود:نگرش و دیدگاه افراد در ایجاد یک فضای سالم یا منفی در بین افراد تاثیر مستقیم دارد، همچنین افزود اگر در فضای مجازی مطالب مطروحه اکثرا با دیدگاه و نگرش منفی رواج یابد این امر باعث بروز اختلالات رفتاری و گاها به رواج یافتن فساد و بزهکاری در جامعه، ایجاد بحران هویت و افزایش تنش ها و درگیری ها در بین گروههای مختلف اجتماع خواهد شد.
فرماندار شادگان همچنین بر لزوم  جلوگیری از عوام فریبی و استفاده از جوسازی جهت تاثیر گذاری بر افراد جامعه تاکید کرد و گفت:قبل از درج هرگونه خبر در فضاهای مجازی و بطور کل در رسانه های ارتباط جمعی  باید حق الناس را رعایت شود.
گفتنی است فرماندار در راستای  جلوگیری  از راه اندازی کاروانها و کارناوال ها که اخیرا در سطح شهرستان مشاهده شده و موجب ایجاد آلودگی صوتی، ترافیک  واحتمال وقوع حوادث و آسیب زدن به شهروندان محترم می شود متذکر شدند که باید از اینگونه وقایع شدیدا اجتناب شود .
از جمله مطالب مطروحه توسط اعضای جلسه :تدوین شناسنامه ، سیاستها و اخلاق فضای مجازی برای شهرستان شادگان با رعایت فرهنگ حاکم بر منطقه و ظرفیتهای موجود در شهرستان.  تشکیل کارگروه و تکرار جلسات جهت رفع شبهه ها و مغالطه های احتمالی است. در نهایت فرماندار شادگان با اشاره باینکه هدف همه ما برگزاری انتخابات موفق، پرشور و با  حضور حداکثری مردم است از کلیه فعالان فضای مجازی خواستند که بارعایت حقوق شهروندی به تشویق مردم جهت آمدن پای صندوقهای رای بپردازند


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*