اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19339
تاریخ انتشار: 1394/12/04 23:41
هدايت خواه : امروز امنيت ما مرهون شهداي سرفرازي چون سردار ستار اورنگ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان کانديداي بويراحمد و دنا در سومين روز از فعاليت هاي انتخاباتي مجلس دهم با حضور در گلستان شهداي روستاي نقاره خانه به مقام شامخ مدافع حريم امامت سردار شهيد ستار اورنگ و پنج شهيد ديگر اين روستا اداي احترام کرد.
ستار هدايت خواه سپس با شرکت در نماز جماعت مردم نقاره خانه در مسجد اين روستا، شهادت سردار مدافع حرم را تبريک و تسليت گفت.
وي مقام شهادت را مقام عندالهي ناميد که فقط افراد خاصي شايستگي رسيدن به اين درجه و جايگاه را دارند.
نماينده ادوار هفتم و هشتم مجلس شوراي اسلامي مردم نقاره خانه را بخاطر تربيت چنين فرزندان و سرداراني که خود را وقف خدمت به نظام اسلامي و جبهه مقاومت در منطقه کرده اند شايسته تبريک دانست و تسليت خود را بخاطر خلاء وجودي و معنوي آنها اعلام کرد.
دکتر ستار هدايت خواه با بيان اينکه روح مطهر شهداي عزيز همواره ناظر بر اعمال و رفتار مردم است، افزود: شهدايي چون لاله هاي سينه سوخته سرخ شهادت در حوزه نقاره خانه، مرزهاي ما هستند و مراقب باشيد که از آرمان آنها عقب نمايند.
کانديداي انتخابات مجلس دهم، خطر نفوذ دشمن را در مجلس آينده يادآور شد و اظهار کرد: دشمن در مجلس آينده دنبال اکثريتي است که شعار نه غزه، نه لبنان و مخالفت با سوريه و مقاومت را سر دهد که سرداري سرافراز چون ستار اورنگ و مدافع راستين حريم ولايت و امامت بخاطر مبارزه با اين تفکر جانفشاني کرده است.
هدايت خواه در ادامه با تبيين سياست هاي شيطنت آميز دشمنان تصريح کرد: دشمنان اسلام با برنامه ريزي همه جانبه وارد منطقه شده اند و مترصد آن بودند که ظرف سه ماه کشورهاي عراق، سوريه، يمن و ديگر کشورهاي خط مقدم مبارزه را شکست دهند و سپس ايران اسلامي را تسخير کنند اما به کوري چشم دشمنان، پرچم مقدم مبارزه بوسيله جمهوري اسلامي برافراشته است.
هدايت خواه با اشاره به شکست دشمنان اسلام در منطقه گفت: امروز امنيت ما مرهون شهداي سرفرازي چون سردار ستار اورنگ است که در مقابل دشمنان ايستادند و همه برنامه هاي شوم آنها را به هم ريختند و رسالت ما و شما زينبي و حفاظت و حراست از اين مرزهاي فکري است.
وي با تأکيد بر جدي دانستن پروژه نفوذ دشمنان در مجلس خاطر نشان کرد: پروژه نفوذ دشمن در مجلس ممکن است از طريق افراد رفاه زده و طبقه اشرافي صورت گيرد که تفکري مخالف با مرزهاي شهداي ما دارند. در ابتداي ديدار هدايت خواه با مردم نقاره خانه، اکبر وحيدي برادر شهيد ستار اورنگ به وي خير مقدم گفت و حمايت خود و مجموعه دلباخته هاي فرهنگ شهادت را به وي اعلام کرد.
هدايت خواه در پايان ديدار با مردم نقاره خانه در منزل سردار شهيد اورنگ نيز حضور يافت و بر تداوم راه شهداء در همه عرصه ها تأکيد کرد.

برچسب ها:
هدایخواه ؛


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*