اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1936
تاریخ انتشار: 1393/06/05 23:20
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
وی با حضور تعدادی از مدیران استانی، امام جمعه، ابراهیم فتاح پور فرماندار چرام و مسئولین محلی ،تصریح کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، گازرسانی و عمران شهری است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان دکترفتاح محمدی در آیین افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت بخصوص شهیدان رجائی و باهنر، افزود: از این تعداد 6 پروژه افتتاح و 5 پروژه کلنگ‌زنی است.

وی با حضور تعدادی از مدیران استانی، امام جمعه، ابراهیم فتاح پور فرماندار چرام و مسئولین محلی ،تصریح کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، گازرسانی و عمران شهری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در آیین افتتاح پروژه باسکول 60 تنی و طرح گاز رسانی به نیابت از دیگر پروژه ها، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دومین سال فعالیت دولت تدبیر و امید را در حالی آغاز کرد که در هفته دولت 242 پروژه با اعتبار5/114 میلیارد تومان در آن افتتاح و کلنگ زنی شد.

دکترفتاح محمدی در چهارمین روز از هفته دولت در جمع رسانه محلی شهرستان چرام، افزود: از این تعداد 149 پروژه با اعتبار 89 میلیارد تومان افتتاح و 46 پروژه با اعتبار 7/16 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

وی تصریح کرد: 203 پروژه با اعتبار 103میلیارد تومان و اشتغالزایی یکهزار و336 نفر دراین استان به مناسبت ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی در بهمن ماه 92 افتتاح و کلنگ زنی شدند.  

به گفته وی، از مجموع پروژه های دهه فجر پارسال، 176 پروژه عمرانی با اعتبار 55 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 870  نفر به بهره برداری رسیدند و 27 پروژه با اعتبار 48 میلیارد تومان و اشتغالزایی 466  نفر کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

دکتر محمدی تصریح کرد: همزمان با آغاز دومین سال فعالیت دولت تدبیر و امید با ابتکار دکتر خادمی استاندار طرح 10+20  که شامل 20 طرح بزرگ عمرانی و 10 طرح بزرگ اقتصادی است در استان علاوه بر فعالیت یک هزار و 700 پروژه استان آغاز شد که این طرح با هدف توسعه زیر ساخت ها ورونق اقتصادی  برنامه ریزی شده است.

به گفته دکتر محمدی، از محل اعتبارات ملی، ملی استانی و تملک ‌دارائی های سرمایه ای امسال 366 میلیارد تومان به استان تخصیص می‌یابد که در عمران و سازندگی استان تاثیر جدی دارد.

محمدی ادامه داد: 81 میلیارد تومان تسهیلات بانکی 20 درصد از محل صندوق توسعه ارزی و 19 میلیارد تومان تسهیلات بانکی قرض الحسنه در قالب کسب و کارهای کوچک از محل صندوق توسعه ارزی و صندوق مهرامام رضا(ع) در رابطه با تولید و توسعه بخش اقتصادی به استان اختصاص داده شده است.

منبع: پرتال استانداری

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: همچنین امسال در بخش فرهنگی 10 همایش بزرگ ملی در شهرهای مختلف این استان به اجرا در خواهد آمد.ش



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*