اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1937
تاریخ انتشار: 1393/06/05 23:24
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
با حضور معاون برنامه ریزی استاندار، بزرگواری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی 74 پروژه در شهرستان کهگیلویه کلنگ‌زنی و افتتاح شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان معاون برنامه ریزی و توسعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح شش پروژه به نمایندگی از این تعداد طرح، گفت: 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 5/8 میلیارد تومان و اشتغالزایی 110نفر به بهره‌برداری رسید.

دکترحسن نوروزی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجائی و باهنر و شهیدان دولت، افزود: 25 پروژه با اعتبار 8/3 میلیارد تومان هم در این شهرستان کلنگ زنی شد.

پیش از برنامه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های این شهرستان، حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر نوروزی معاون برنامه‌ریزی استانداری، جعفری فرماندار و تعدادی از مدیران استانی و مسئولین محلی با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از خانواده کارمند شهید قادر خیراندیش در دهدشت دیدار کردند.

دکتر نوروزی، کلنگ‌زنی دو پروژه شامل فاز دوم پارک بلادشاپور دهدشت و خانه بهداشت روستای راک، افتتاحیه پروژه‌های ساماندهی گلزار شهید درخوش در تنگ سولک، آسفالت معابر روشن‌آباد، گازرسانی به روستای دره‌لبک و یک پروژه در حوزه کشاورزی قلعه‌گل برخی از این پروژه ها عنوان کرد.

وی مهم ترین پروژه کلنگ زنی را اجرای فاز دوم پارک بلاد شاپور اعلام کرد وگفت: در سال جاری با همکاری استانداری و نماینده مردم در مجلس 840 میلیون تومان به این پارک اختصاص یافت.

نوروزی، کلنگ زنی خانه بهداشت روستای راک به نمایندگی از 20 خانه بهداشت روستایی با اعتباری بالغ بر6/1 میلیارد تومان و آبیاری قطره ای در روستای قلعه گل را از دیگر پروژه های کلنگ زنی در هفته دولت در این شهرستان برشمرد.

وی افتتاح طرح بزرگ پرورش ماهی با اعتباری بالغ 5/1 میلیارد تومان، بهسازی گلزار شهدا روستای سرتنگ سولک به نمایندگی از چهار گلزارشهید با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان، گازرسانی به روستای دره لبک به نمایندگی از سه روستا با اعتباری بالغ بر 7/4 میلیارد تومان و بهسازی وآسفالت معابر روستای روشن آباد به نمایندگی از سه روستا را از دیگر پروژه های افتتاحی شهرستان کهگیلویه بیان کرد.

دکترحسن نوروزی معاون برنامه ریزی استانداری در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای دره لبک به نمایندگی از سه روستا با اعتباری بالغ بر 7/4میلیارد تومان، از بهره‌برداری 11 طرح صنعتی و معدنی با حجم سرمایه‌ گذاری 3/15 میلیارد تومان در این استان با حضور مسئولان وزارت صنعت و معدن خبر داد.

وی تصریح کرد: از این تعداد شش طرح در شهرستان بویراحمد، دو طرح در گچساران افتتاح می شود و در شهرستان دنا سه واحد تولیدی به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر نوروزی افزود: با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی برای 177 نفر بطور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: این طرح های تولیدی شامل کارخانجات شن و ماسه کوهی، سردخانه و انبار نگهداری مواد غذایی، کارخانه دستمال کاغذی، کارخانه تولید آب رادیاتور وصنایع  بوکسیت است.

منبع:پرتال استانداری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*