اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19373
تاریخ انتشار: 1394/12/07 14:12
فرماندار شادگان:
فرماندار شادگان ضمن بازدید از شعب اخذ رای گفت: مردم در ساعات اولیه اخذ رای،این فریضه شرعی و تدبیر سیاسی را به همگان ثابت شد.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از شادگان، بهروز فرج اللهی روز جمعه در بازدید از چند شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شادگان و دارخوین، با بیان پیش بینی تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در این شهرستان، حضور مردم در پای صندوق های رای در ساعات برگزاری انتخابات را پرشور اعلام کرد.

وی گفت:با مشاهده استقبال پرشور در انتخابات خبرگان و مجلس انتظار می رود، بالاترین آمار حضور شهروندان در پای صندوق های رای در این شهرستان ثبت شود.

فرج اللهی با ابراز خرسندی از حضور فعال مردم در این انتخابات، گفت:با تجهیز 119 شعبه برای اخذ رای در شهرستان شادگان، تمامی نقاط این شهرستان پوشش داده شد.

فرماندار شادگان با بیان تعداد شعبه های اخذ رای در این حوزه انتخابیه،افزود:238 صندق برای جمع آوری آرای شهروندان پیش بینی شده است و 109هزار نفر واجد شرایط در این شهرستان هستند.

شهرستان شادگان 160 هزارنفر جمعیت دارد و 108 هزار نفر افراد حائز رای دارد. این حوزه انتخابیه یک کرسی نمایندگی در مجلس دهم شورای اسلامی دارد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*