اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1940
تاریخ انتشار: 1393/06/05 23:52
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
مدیرکل تامین منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان سه شنبه شب و در جریان نشست میز خدمت در پاسخ به خبرنگار ایرنا اظهار کرد : در حال حاضر بدنه دستگاههای اجرایی در استان خوزستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است.


  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان - مدیرکل تامین منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت : مقدمات جذب سه هزار نفر در دستگاههای اجرایی استان خوزستان فراهم شده است .

 ˈقاسم سواری سنگوریˈ سه شنبه شب و در جریان نشست میز خدمت در پاسخ به خبرنگار ایرنا اظهار کرد : در حال حاضر بدنه دستگاههای اجرایی در استان خوزستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

وی اضافه کرد: در سال 91 در دو مرحله آزمون متمرکز استخدامی دستگاههای اداری و اجرایی استان توسط استانداری خوزستان برای جذب سه هزار نفر برگزار شد که به دلیل عدم پیش بینی بودجه این افراد هنوز جذب دستگاههای اداری استان نشده اند.

سواری افزود : با رایزینیها و پیگیریهای انجام شده از سوی استانداری خوزستان مراحل جذب این افراد که در دو مرحله آزمون یاد شده شرکت کرده و در مراحل مختلف قبول شده اند از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری فراهم شده است که در صورت تامین بودجه لازم این افراد به زودی در دستگاههای دولتی استان مشغول به کار خواهند شد.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استان خوزستان اضافه کرد : متاسفانه در گذشته نحوه جذب و توزیع نیروی انسانی در استان به خوبی انجام نشده است به طوریکه در مناطق محروم استان کمبود نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی مشهود است.

وی اظهار کرد : گر چه دولت به دنبال لاغر کردن بدنه دستگاههای اداری و اجرایی استان است ولی جذب این سه هزار نفر برای دستگاههای اداری استان حیاتی و لازم است.

سواری سنگوری کمبود نیروی انسانی را در دو بخش ساختار اداری و نیاز اداری تشریح کرد و گفت : بر اساس ساختار تعریف شده استان با کمبود نیرو مواجه نیست اما از حیث کارها و ماموریتهای محوله به دستگاههای اداری و نیاز ادارات در اغلب دستگاهها کمبود نیروی انسانی احساس می شود.

وی در عین حال تصریح کرد: دولت با انتقال خدمات خود به بخش خصوصی علاوه بر کوچک کردن بدنه حاکمیتی انجام امور مردم را به خود مردم واگذار خواهد کرد تا ضمن افزایش راندمان کاری دولت بحث نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهد.

استاندار خوزستان روز سه شنبه در یک اقدام ابتکاری مدیران دستگاههای اداری را به میان خبرنگاران آورد تا زمینه عملی پاسخگویی دولت را بیش از پیش نمایان کند.

منبع: پرتال استانداری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*