اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19403
تاریخ انتشار: 1394/12/09 21:31
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر:
سرهنگ زبیدی همچنین از دستگیری و شناسایی باند 3 نفره سرقت سیم برق در ماهشهر خبر داد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر از کشف 400 میلیون ریالی قاچاق کالا در محور مواصلاتی ماهشهر – هندیجان خبر داد.
سرهنگ زبیدی افزود: پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا در راستای مبارزه و ورود قاچاق کالا به شهرستان، به یک خودرو سواری در محور مواصلاتی هندیجان به بندرماهشهر مشکوک شد، و پس از بازرسی بعمل آمده از این خودرو 8044 قالب صابون – تعداد 117 تخته پتو -216 جفت کفش – 84 قوطی اسپری خوشبو کننده -48 قوطی کرم مرطوب کننده – 24 قوطی شامپو خارجی – 2014 قوطی کمپوت آناناس – کشف و ضبط گردید.

زبیدی خاطر نشان کرد:در این رابطه یک نفر دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده همراه اموال جهت سیر مراحل قانونی و قضایی، تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.
سرهنگ زبیدی همچنین از دستگیری و شناسایی باند 3 نفره سرقت سیم برق در ماهشهر خبر داد.

وی افزود با ایجاد گشت های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی و کسب اخبار مردمی ، باند 3 نفره سرقت سیم برق پس از کسب مجوز لازم از مقامات قضایی شهرستان، در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و پس از بازجویی های لازم و تخصصی، این باند 3 نفره اعتراف به 12 فقره سرقت سیم برق از منازل و معابر سطح شهر نموده که پس از تشکیل پرونده متهمان تحویل مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*