اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19431
تاریخ انتشار: 1394/12/12 23:00
فرماندار هندیجان خبرداد:
گردشگران می توانند در ایام تعطیلات از جاذبه های گردشگری اسکله تجاری سجافی، بندر صیادی بحرکان، سواحل زیبای رودخانه زهره و از سواحل زیبای حاشیه خلیج فارس بهره ببرند.

به گزارش ناصرحکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،احمدجعفری نسب فرماندار هندیجان در این باره به خبرنگارما گفت پایان سال 94باشروع سال 95و فرارسیدن عید نوروز شهرستان هندیجان جهت پذیرایی و اسکان نوروزی مهیا گردید تا گردشگران و کاروان های راهیان نور بتوانند در ایام تعطیلات از جاذبه های گردشگری اسکله تجاری سجافی، بندر صیادی بحرکان، سواحل زیبای رودخانه زهره و از سواحل زیبای حاشیه خلیج فارس بهره ببرند.


نماینده عالی دولت در خصوص وضعیت بهداشت در شهرستان از شهردار و مدیر شبکه بهداشت درمان خواست که جهت سرویسهای بهداشتی در سطح شهرستان هر چه سریعتراقدامات لازم را ارائه نمایند و از مدیر بهداشت درمان همچنین خواسته شد که بطور کشیک پزشکان جهت ارائه خدمات رسانی آماده باشند.
جعفری نسب با انتقادازبرخی از سازمانها عنوان کرد در سال گذشته تعداد بسیاری از مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور با ابراز نارضایتی و گله مندی در خصوص وضعیت سرویس دهی و پذیرایی توسط مدیران اجرایی شهرستان باید وقت بگذاریم که در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی تمامی امکانات رفاهی را در اختیار هموطنان قرار دهید وقت خود را به خدمت رسانی قرار دهید.
فرماندارهندیجان از مدیران و دستگاهای اجرایی خواست که تمامی امکانات رفاهی وتفریحی خود را در اختیار مردم بویژه مسافران و کاروان راهیان نور قرار دهند و هیچگونه بهانه مورد قبول قرار نخواهد گرفت.
جعفری نسب از مدیر صنعت و معدن تجارت شهرستان خواست که از 15اسفندماه با سرکشی از بازار و بازاریان تمامی اجناس را فراهم و در اختیار شهروندان و مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور قرار دهند.
وی با تآکید از شهرداری و مخابرات و شرکت گاز آب و فاضلاب خواست که در این ایام حفاری در سطح شهرستان تعطیل گردد و از هلال احمر خواسته شد که بروشورهای های تهیه و در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند.
ایشان در ادامه از تمامی مدیران و مسئولین و بانکهای شهرستان خواست به طور کشیک خدمات رسانی و ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور قراردهند و اشاره به  25مدرسه جهت اسکان توسط آموزش و پرورش خبر داد و از هموطنان و استان های همجوارخواست به این بندر سفر و از جاذبه های گردشگری و تفریحی و زیارت گاههای و ازسوغات بندرهندیجان و بازارچه کالاهای همراه ملوان دیدن نمایند.
ناصرحکیمی خبرنگارشهرستان هندیجان


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*