اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1951
تاریخ انتشار: 1393/06/07 20:47
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
تاجگردون خاطرنشان کرد: اعتبارات شهرستان گچساران سر جمع 17 درصد از اعتبارات را به خود اختصاص داده بود که در سال 1393 به بیش از 29 درصد افزایش یافته است.

غلامرضا تاجگردون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گچساران با اشاره به مشکلات ایران اسلامی به ویژه جوانان بیکار و هجمه های عظیم فرهنگی از سمت دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای تفرقه افکنی بین حکومت اسلامی و مردم، اظهار کرد:ملت ما امروز بیش از گذشته محتاج یکدلی آحاد مردم و مسوولان بسوی ولایت فقیه است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به محسنات بی مثال، ، فراوان، غیر قابل وصف، عالی و فوق العاده کثیر دولت را مردم هرگز نباید نادیده بگیرند نقدهای غیرمنصفانه را کنار گذارید و از اهداف اصلی که توسعه و آبادانی کشورو به ویژه در استان خود فاصله نگیرید.

تاجگردون با اشاره به دلایل محبوب ‌بودن شهیدان رجایی و باهنر نزد مردم، ابراز کرد: وقتی انسان زندگی و کار این دو بزرگوار را مرور می‌کند جوهره اخلاص و کار برای خدا و جلب رضایت و خشنودی پروردگار را به عینه مشاهده می کند.

وس افزود: استکبار ستیزی، سازش ناپذیری در برابر بی عدالتی، تعهد به اسلام ، خستگی ناپذیری، نیت پاک و صادق از روحیات و منش این دو شخصیت برجسته انقلاب بوه است.

تاجگردون خاطرنشان کرد: اعتبارات شهرستان گچساران سر جمع 17 درصد از اعتبارات را به خود اختصاص داده بود که در سال 1393 به بیش از 29 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: انشاءاله با مدیریت صحیح از این اعتبارات وبا تکمیل طرح های بزرگ در حال اجرا و اجرا شدن طرح ها و پروژه های عمرانی زمینه رشد و بالندگی و پیشرفت هر بیشترمردم این خطه را هموار نماییم.

منبع: تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*