اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19518
تاریخ انتشار: 1394/12/18 13:34
فرمانده نیروی انتظامی بندر ماهشهر خبر داد:
عصرجهان/زبیدی خاطر نشان کرد، متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار عصر جهان، از شناسایی و دستگیری 3 سارق حرفه ای در شهرستان خبر داد.

سرهنگ زبیدی افزود: در قالب طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز ، با اقدامات گشت زنی های محسوس و نامحسوس و همچنین کسب اخبار مردمی ، پلیس آگاهی نیروی انتظامی با هماهنگی مقامات قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه ، سارقان را در مخفیگاه اشان دستگیر کرده که پس از بررسی و بازجویی های تخصصی ، این سارقان به 12 فقره سرقت شامل: موتورسیکلت- منازل و سیم برق اعتراف کردند.

زبیدی خاطرنشان کرد، متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی مقامات قضایی شهرستان شدند.

گفتنی است، شهروندان بندرماهشهر طی تماس های متعددی با خبرنگار عصر جهان، خواهان برخورد قانونی با سارقان در شهرستان شده و از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر ، در راستای مبارزه مقتدرانه و پیگیری مداوم این حافظان نظم و امنیت جامعه در برقراری نظم و امنیت عمومی و همچنین قاچاق کالا تقدیر و تشکر نمودند و خواهان تداوم اینگونه اقدامات دلسوزانه و قانونی جانبازان و فداکاری های عزیزانشان در نیروی انتظامی شهرستان شدند.

شهرستان بندرماهشهر ، در جنوب استان خوزستان واقع و از اهواز مرکز استان 110 کیلومتر فاصله دارد و این شهرستان از قطب های مهم صنعتی بویژه صنایع عظیم نفت – گاز – پتروشیمی کشور بوده و سهم عمده ای در اقتصاد و درآمد کشور داراست.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*