اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19543
تاریخ انتشار: 1394/12/20 12:58
مرد جوان وقتی همسرش را با شلیک گلوله در خیابان به قتل رساند با شلیک گلوله به سرش به زندگی اش پایان داد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/روز دوشنبه اهالی خیابان صدرای شیراز متوجه صدای شلیک گلوله از داخل خیابان شدند آنها پس حضور در خیابان با جسد غرق خون زن همسایه به نام ناهید رو به رو شدند با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل بلافاصله ماموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند

بررسی اولیه نشان می داد زن جوان بر اثر اصابت یک گلوله جانش را از دست داده است کیکی از همسایه ها در بازجویی ها مدعی شد ناهید و همسرش به نام رضا از چند سال قبل در این محله زندگی می کردند در این مدت همیشه صدای دعوای آنها را می شنیدم و این دو با هم اختلاف شدیدی داشتند به احتمال زیاد همسر ناهید او را به قتل رسانده است
با مشخص شدن این موضوع تحقیقات برای شناسایی و دستگیری رضا آغاز شد. در حالیکه تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت ساعتی بعد ماموران با جسد مرد جوانی که با شلیک گلوله به سرش جانش را از دست داده است رو برو شدند. 
با بررسی اولیه مشخص شد مرد جوان با شلیک به سرش جانش را از دست داده و اسلحه ای در دستانش است.
با شناسایی هویت مرد جوان مشخص شد او همان رضا است که ساعتی قبل به زندگی همسرش یایان داده است. برررسی ها نشان می داد رضا به خاطر اختلافات خانوادگی ابتدای همسرش را به قتل رسانده و دقایقی بعد نیز با شلیک گلوله به سرش به زندگی اش پایان داده است.
به گزارش میزان، سرهنگ سیروس حیدری رییس پلیس آگاهی استان فارس با اعلام ا گفت: تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه قتل و خودکشی همچنان ادامه دارد.
برچسب ها:
خودکشی ؛ قتل ؛ هسر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*