اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19548
تاریخ انتشار: 1394/12/20 15:43
فرماندار شادگان خبر داد:
پروژه ایستگاه گردشگری تالاب شادگان از پیشرفت فیزیکی مطلوب و قابل قبولی برخوردار است.

پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان/فرماندار شادگان در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان که با حضور مشاورفرهنگی و گردشگری استاندار خوزستان و مدیر کل دفتر فنی استانداری در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: پروژه ایستگاه گردشگری تالاب شادگان از پیشرفت فیزیکی مطلوب و قابل قبولی برخوردار است.
جلسه هماهنگی خدمات سفر شهرستان شادگان به ریاست بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور دکتر قاسمی مشاور فرهنگی و گردشگری استاندار خوزستان ومهندس عسکری مدیرکل دفتی استانداری و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
بهروز فرج‌اللهی  فرماندار شادگان در این  جلسه به زیرساخت‌های پروژه گردشگری تالاب شادگان اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات زیر ساختی این پروژه در روستای صراخیه توسط پیمانکار در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن مطلوب و قابل قبول است.
فرماندار شادگان با اشاره به لزوم مدیریت عوامل راهنمایی مسافران نوروزی و خدمت رسانی به آنان افزود: از نیروهای بسیج و هلال‌احمر جهت راهنمایی و کمک به مسافران و گردشگران این تالاب استفاده خواهد شد تا به بهترین شکل ممکن به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی شود.
وی در ادامه به مهم خواندن آشنایی مسافران با فرهنگ ، آداب و سنن محلی مردم شهرستان خواستار  ایجاد غرفه‌ها در بازارچه تالاب شد و تصریح کرد: ایجاد غرفه‌های عکاسی، غذاهای سنتی و صنایع‌دستی در اسکله این پروژه بسیار ضروری است


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*