اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19567
تاریخ انتشار: 1394/12/22 13:41
مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر خبر داد:
محمدرضا حیدری:کمیته امداد همواره با حمایت از زوجهای مددجو،در راستای تحکیم بنیاد خانواده در جامعه تلاش میکند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲میلیارد و ۶۹۱میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهشهر پرداخت شده است.
محمدرضا حیدری ارزش هر سری جهیزیه را بیش از ۲۰میلیون ریال عنوان کرد وی در ادامه گفت:کالاهایی شامل یخچال،تلویزیون،فرش،اجاق گاز،پتو،جاروبرقی و دیگر لوازم منزل جهت نوعروسان نیازمند شهرستان ماهشهر توسط خیرین نیز تهیه و اهداء شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر افزود:کمیته امداد همواره با حمایت از زوجهای مددجو،در راستای تحکیم بنیاد خانواده در جامعه تلاش میکند.

 

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در کنار حمایتهای  مالی از زوجهای جوان آموزشها و مشاوره های لازم را قبل از ازدواج به آنان ارائه می دهد, ادامه داد:این آموزشها شامل آموزش احکام اسلامی ،آیین همسرداری ،مسایل زناشویی و دیگر مسایل مورد نیاز در یک زندگی اسلامی است.
مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر با تأکید بر لزوم تشویق جوانان به امر پسندیده ازدواج تصریح کرد:تلاش برای ترویج سنت حسنه ازدواج،تأمین جهیزیه و اسباب زندگی از اقدامات کمیته امداد برای ترویج این سنت پسندیده است. مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر با بیان اینکه طرح تأمین جهیزیه و کمک به ازدواج نیازمندان از سال ۱۳۷۰جزء برنامه های حمایتی کمیته امداد قرار گرفته است.
وی در پایان با بیان اینکه طرح کوثر کمیته امداد شامل تأمین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران است،گفت:اجرای طرح کوثر با همکاری خیرین و مشارکت های مردمی صورت می گیرد که معمولا کمک ها ،نقدی یا تهیه کالاهای مورد نیاز است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*