اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19571
تاریخ انتشار: 1394/12/22 15:17
.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، برنامه عربی بیت الهنا از شبکه استانی صداو سیمای خوزستان با دعوت از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر با حضور مردم مومن و ولایتمداراین شهر در پارک 7هکتاری فردوس  برگزار شد .

در این برنامه زیبا و پرمحتوا که جمعی از روحانیون، سادات معزز، خطبا و شعرا، بزرگان، و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت حضور داشتند تعدادی ازمداحان و شعرا به اجرای مداحی ، شعرخوانی و مرثیه سرایی پرداختن .

همچننین دراین مراسم ، نافع آلبوغبیش از اعضای شورای اسلامی شهر ابتداء با خیرمقدم از مدعوین از اجرای این برنامه ارزشمند توسط سیمای استانی خوزستان و دست اندرکاران برنامه بیت الهنا تشکرو قدردانی نمود ، ایشان سپس به معرفی وضعیت چغرافیایی بندرماهشهر به پتانسیل های این شهر اشاره کرد و برخی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری و شورای اسلامی شهررا بازگو نمود .

آلبوغبیش در پایان خاطر نشان نمود ، مردم فهیم و ولایتمدار بندرماهشهر بویژه جوانان پرشور و انقلابی این شهر همواره در سنگر علم ودانش و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی حضور چشمگیری داشته و با اطاعت و فرمانبرداری از منویات مقام عظمای ولایت پشتیبان ارزشهای اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند .
این گزارش حاکی است این مراسم در روز جمعه 20 اسفند در ساعت 13 از شبکه استانی سیمای خوزستان پخش خواهد شد .

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*