اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19757
تاریخ انتشار: 1395/01/14 16:38
در هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که فدراسیونش یک زمین چمن اختصاصی نداشته باشد. به هر حال همه شاکی اند، در این گلف عمده افراد لذت نمی برند و این درد بزرگی است.

عصرجهان -این روزها حاشیه های حاکم بر ورزش حرف و آخر را می زند و برخی از این مسایل  باعث شده است که خیلی ها از این شرایط ابراز نارضایتی کنند.

متاسفانه در سالهای گذشته آنقدر این گونه اتفاقات وجود داشت که هم اکنون ورزشی هاشاهد چنین مسایلی هستند.
در این سالهای اخیر تصمیمات غلط برای  گرفته شد، جز این که برخی از رشته ها به مرز نابودی رسید ند، نبود.یکی از این رشته های ورزشی مورد نظر گلف است.


در هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که فدراسیونش یک زمین چمن اختصاصی نداشته باشد. کشوری توسعه یافته و ادعای حرفه ای شدن هم دارد. فدراسیون برای تمرین ملی پوشانش می بایست به شرکت خصوصی آنهم خاص حق ورودی بدهد. چگونه است تصمیمات غلطی گرفته شد که بایک قرارداد ترکمن چای تنها زمین چمن گلف که در اختیار فدراسیون گلف بوده را به کس یا کسانی واگذار شد !!  چرا فقط یک شرکت خصوصی و یک فرد خاص در این سالها موفق به در اختیار گرفتن این زمین می شود؟!
اما؛ در این بازیهای نمایشی، گلف  آسیب زیادی دید و بهترین و تنها زمین چمنش را از دست داد. متاسفانه در سالهای گذشته این ورزش را بعنوان یک بچه سر راهی می دیدند!؟


به هر حال همه شاکی اند، در این گلف عمده افراد لذت نمی برند و این درد بزرگی است.
عده ای بر این باور اند، اجحاف زیادی علیه این ورزش مفرح و شخصیت ساز شده است. نباید  زد و بند  را فقط در فوتبال دانست ! نه آقایان در همه رشته ها باند بازی و... وجود دارد.
همه این موارد، نشانه عدم حساسیت در جامعه ورزش در مورد چنین مسایلی است.
امید است که متولیان ورزش کشور، فکری به حال سروسامان دادن این ورزش باشند و با اتخاذ تصمیمی ایده آل بار دیگر مدیریت زمین چمن گلف مجموعه انقلاب را در اختیار فدراسیون گلف بدهند، تا ورزشکاران حرفه ای بدون هیچ گونه دغدغه ای بتوانتد همچون سالهای گذشته به تمرینات خود بپردازند. کدام عقل سلیم می پذیرد که یک ورزشکار ملی پوش برای تمرین می بایست برنامه های خود را با غیر از فدراسیون(بخوانید بخش خصوصی خاص) هماهنگ کند. آیا این زبیبنده است که یک ملی پوش برای تمرین پول پرداخت کند. کدام یک از فدراسیون های دنیا را سراغ دارید که یک زمین اختصاصی از خود نداشته باشد.

برچسب ها:
گلف ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*