اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19816
تاریخ انتشار: 1395/01/17 23:28
فرماندار شادگان خبر داد:
مراکز خرید تضمینی گندم در سه نقطه تعیین شده و کشاورزان می توانند از تاریخ 25/1/95 محصول خود را به این مراکز تحویل نمایئد.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، اولین جلسه شورای كشاورزی شهرستان شادگان در سالجاری  به ریاست مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور مهندس محسن بوعلی نماینده  مدیریت بحران استانداری خوزستان، مهندس مومن غریب مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب  سازمان آب و برق و سایر اعضاء بمنظور بررسی مشکلات کشاورزان و ستاد برداشت گندم در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشكیل شد.


بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به نامگذاري سال جديد از طرف مقام معظم رهبري با عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام وعمل اظهار داشت: همه مدیران شهرستان در هر جایگاهی باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و ان شاالله در سالجاری بتوانیم در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید،  و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گامهای مفیدی برداریم و بخشی از مشکلات معیشتی مردم را بر طرف کنیم.
فرماندار شادگان در ادامه جلسه به تعیین سه مرکز خرید تضمینی گندم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مراکز خرید تضمینی گندم در سه نقطه دهستان آبشار ،دهستان حسینی از توبع بخش مرکزی و بخش دارخوین تعیین شده و کشاورزان می توانند از تاریخ 25/1/95 محصول خود را  به مراکز تحویل نمایئد.
فرج اللهی با بیان اینکه بیمه کشاورزی اهرمی برای توسعه کشاورزی است، بر لزوم توجه مسئولین امور بیمه گری محصولات کشاورزی و حضور مستمر نمایندگان و کارشناسان بیمه در منطقه با توجه  به مشکلات کشاورزان از جمله حوادث غیر مترقبه و عدم وجود زهکشهای مناسب و شوری و کاهش آب رودخانه ها و بررسی بموقع خسارات وارده به محصولات کشاورزی در شهرستان  شادگان تأکید کرد.
فرماندار شادگان در پایان خاطر نشان کرد : کمیته  پیگیری مشکلات آب زیر مجموعه شورای کشاورزی شهرستان با عضویت نمایندگانی از سازمان آب و برق خوزستان، جهاد کشاورزی ، هواشناسی و انجمن صنفی  در شهرستان شادگان تشکیل می شود.
گفتنی است،  ترمیم شبکه آبیاری شهرستان شادگان ، زهکشی روستاهای بخش  دارخوین توسط شرکت های کشت و صنعت نیشکر فارابی ،سلمان فارسی و دعبل خزاعی ،اصلاح پل جهانگیری جهت عبور کامیون ها و کمباین ها ،تامین خودرو برای برداشت گندم ،تامین سوخت کمباین ها ،تامین و مهیا کردن آتش نشانی ،بررسی خشک شدن رودخانه جراحی و خسارات وارده به کشاورزان  از موارد مطرح شده در این جلسه بود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*