اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19904
تاریخ انتشار: 1395/01/21 07:47
معاون فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر:
عبادی : شهرستان بندر ماهشهر یک ظرفیت بزرگ در زمینه استفاده از سواحل زیبای خلیج فارس و گشت دریایی از خود نشان داد.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، معاون فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر خطاب به برگزارکنندگان تور دریایی و تور بندر و صنعتگردی شهرستان بیان داشت: شما توانستید یک ظرفیت بزرگ را در استفاده از سواحل زیبای بندرماهشهر احیا کنید.
دکتر عبادی در آئین تقدیر و تجلیل از دست اندرکاران برگزاری تور دریایی که برای اولین بار در سطح منطقه رخ داده بود گفت: شما کسانی اید که بطور شبانه روز و در فرصت کم تا پایان سال و با حداقل امکانات این کار بزرگ و بی نظیر را به سرانجام نهایی رسانیده و شادی و امید را به شهروندان عزیز و میهمانان نوروزی هدیه نموده که خود باعث افتخار است .


وی با تشکر از فرماندار، فرماندهی منطقه سوم دریایی ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بخاطر اهتمام ویژه و جدیت در انجام این کار فوق العاده خطاب به شهردار گفت : از آنجائیکه ظرفیت های زیادی در این زمینه احیا شده انتظار بنده از شهرداری و شورای اسلامی شهر این است که از همین امروز بدنبال رفع معایب این اقدام پسندیده یعنی گردش دریایی با کشتی مسافربری باشند و در فرصت باقی مانده تا پایان سال نیز با برنامه ریزی تمهیدات لازم و زیرساخت های مورد نیاز را با استفاده از پتانسیل های فراوان موجود در جهت راه اندازی اسکله شهرداری و ایجاد تور گردش دریایی درسواحل زیبای بندر ماهشهر فراهم آورند.


دکتر عبادی اظهارداشت:  ظرفیت های فراوانی در شهرستان هست که باید کشف و احیاء شود. ایشان با تشکر مجدد از شهردار و شورای اسلامی شهر بخاطر فعالیت های گسترده در ستاد تسهیلات نوروزی خواستار اقدامات جدید و موثر در این راستا شد .

برچسب ها:
بندر ماهشهر ؛ ماهشهر ؛ عبادی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*