اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19954
تاریخ انتشار: 1395/01/24 22:48
اولين نشست هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي و نشريات دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ماهشهر با حضور معاون دانشجويي و فرهنگي واحد، دبيران و اعضای کانون‌هاي فرهنگي و مسئولين و هئيت تحريريه نشريات دانشجويي برگزار شد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،مهدي قنواتي مسئول کانون‌ها، تشکل‌ها و نشريات دانشجويي اين واحد دانشگاهي با اعلام اين خبر اظهار کرد: هدف برگزاري اين نشست تبادل نظر کانون‌هاي فرهنگي و نشريات دانشجويي با هم و نيز با معاونت دانشجويي و فرهنگي بوده است.
قنواتي در ادامه بیان کرد: در اين نشست نخست دبيران کانون‌هاي تاتر، هلال احمر و شعر و ادب نظرات و پيشنهادهاي خود را مطرح کردند و در ادامه صاحب امتياز و مديران مسئول نشريات دانشجویی واحد به طرح ديدگاه‌هاي خود پرداختند.


در اين جلسه دکتر علیرضا مسعودي‌لير معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي  واحد ماهشهر ضمن تقدير و تشکر از زحمات و تلاش اعضای کانون‌ها و نشريات دانشجويي، براهميت فعاليت‌هاي فوق‌برنامه دانشجويان جهت پوياتر شدن فضاي دانشگاه تاکيد نمود و خاطرنشان کرد اميد مي رود که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر بتواند در اين عرصه به عنوان يک واحد ممتاز عمل نمايد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*