اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19966
تاریخ انتشار: 1395/01/25 01:05
فرمانده سپاه هندیجان خبر داد:
سرهنگ محمد رشید جعفری افزود در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل برای رفع محرومیت در مناطق روستایی گام های تأثیرگذاری می بایست انجام داد.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، سرهنگ محمد رشید جعفری فرمانده سپاه هندیجان گفت:با همکاری قرار گاه خاتم الانبیاء، قرب کوثر و بسیج سازندگی پروژه های سرویس های بهداشتی مساجد و مدارس ۹روستا از توابع هندیجان با  مبلغ بیش از ۳۰میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
 وی افزود در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل برای رفع محرومیت در مناطق روستایی گام های تأثیرگذاری می بایست انجام داد. وی تأکید کرد:مسجد روستای چم کنار از توابع هندیجان با هزینه مبلغ ۱۰میلیون تومان تعمیر و سرویس های بهداشتی احداث شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


قنواتی
|
United States
|
1396/08/29 10:18
  +0

  -0
پاسخ
۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح ریلی بوشهر – بندر امام خمینی(ره) ۵۰ میلیون دلار و ۳ هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تامین اعتبار لازم اجرای این طرح با سرعت انجام می‌شود.
سئوال اینجاست چرا ازسوی نمایندگان ومسئولین هندیجان و استان خوزستان این طرح مهم و زیرساختی که می تواند تحول بزرگی در هندیجان ایجاد نماید پیگری به جد نمی شود. با تشکر

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*