اخبار عمومی
اعلام وصول 2
20024
تاریخ انتشار: 1395/01/28 14:39
تاكيد فرماندار بهمئي بر جذب اعتبارات در حوزه هاي مختلف/ تلاش براي رفع مشكلات طرح هاي عمراني/ و تجليل از برترين دستگاهها و ادارات خدمات سفر به گردشگران و مسافران در ايام نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،فرماندار بهمئی در نشست شوراي اداري اين شهرستان با اشاره به اينكه ، جذب اعتبارات بيشتر در حوزه هاي راه شهرسازي، كشاورزي ، خدمات شهري ، آب شهري و روستايي ، نوسازي مدارس، منابع طبيعي و آبخيزداري و مسكن نيازمند تلاش مسئولان و دستگاههاي اجرائي مختلف است گفت : در صورت تامين و جذب اعتبارات موجود بخش مهمي از مشكلات طرح ها در اين شهرستان رفع مي شود و زمينه ي اشتغال جوانان شهرستان، از محل اعتبارات ملي، استاني، دو درصد نفت و گاز و ماده هاي 180 و 120 فراهم مي شود.


رحمانی همچنين با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان (اقتصاد مقاومتي ، اقدام وعمل)، صرفه جويي در حامل هاي انر‍‍ژي و استفاده بهينه از امكانات موجود را يكي از مهمترين وظايف ادارات و دستگاههاي دولتي و خصوصي شهرستان برشمرد و افزود : دستگاههاي و ادارات موفق در زمينه اجراي كامل اهداف اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل و جامه عمل پوشيدن به بيانات مقام معظم رهبري مدظله العالي تجليل خواهد شد.


وی از وضع موجود اطلاع رساني در فضاهاي مجازي عليه خدمات نظام ، انقلاب و خدمات دولت انتقاد كرد و انتقادهاي غيرمنصفانه را همگامي با دشمنان در راستاي تضعيف دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران ذكر كرد و گفت : انتقاد از خدمات دولت و نظام بايد سازنده و به دور از هرگونه تخريب باشد تا بتواند زمينه پيشرفت و توسعه شهرستان ، استان و در نتيجه كشور را فراهم آورد.
پاكسازي مناطق سياحتي و زيارتي از زباله هاي به جا مانده از مسافران نوروزي، تامين اعتبار طرح هاي نيمه تمام ، ساماندهي وضعيت صندوق كار آفريني شهرستان بهمئي از مهمترين مصوبات اين نشست بود.
گفتني است در پايان اين نشست از خدمات عابدي كيش رئيس پيشين صندوق مهر شهرستان بهمئي تجليل و ارسلان عرب لو به عنوان رئيس جديد معرفي شد. همچنين از خدمات ولی جفتا  رئيس پيشين آبفای روستايی بهمئی تقدير شد و محمد جواد زارع قلات به عنوان رئيس جديد آبفاي روستايي بهمئي منصوب شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*