اخبار عمومی
اعلام وصول 2
20082
تاریخ انتشار: 1395/01/31 00:47
بخشدار ممبی خبر داد:
فرهنگی نسب افزود: گزارشهای لازم از تخریبهای سیل در حوزه کشاورزی تهیه و به ستاد بحران و جهاد کشاورزی تحویل گردید که خسارت ناشی از سیل بیست و سه و نیم میلیارد تومان براورد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،بعد از پایان بارندگیهای شدید چند روز گذشته تلاش همه جانبه همه ادارات تابعه برای بازگرداندن شرایط به وضعیت عادی در بخش مرکزی و حوزه ممبی اغاز و به پایان نسبی رسید.


فرهنگی نسب بخشدار ممبی ضمن تائید این خبر افزود: در این زمینه  تقریبا تمام راههای روستایی بازگشایی شد، پایه های برق روستایی حوزه رودتلخ که افتاده بودند نصب و برق حوزه بدون مشکل وارد شبکه شده است،آب روستاها مجددا برقرار گردید و گزارشهای لازم از تخریبهای سیل در حوزه کشاورزی تهیه و به ستاد بحران و جهاد کشاورزی تحویل گردید که خسارت ناشی از سیل بیست و سه و نیم میلیارد تومان براورد شده است.
این مقام مسئول ادامه داد؛ هلال احمر شهرستان نیز آمادگی لازم برای پاسخگویی به نیازهای مردم را دارد، دکلهای تلویزیونی که با مشکل مواجه بودند تنظیم و وارد مدارشدند.
بخشدار ممبی البته لازم به ذکراست که خدمات ارایه شده به ویژه در زمینه راهها فقط برای برخورداری مردم از خدمات اولیه بوده والا راههای این بخش به خصوص در حوزه ممبی و رودتلخ نیاز به تزریق بودجه و زیرسازی و اسفالت دارند.

بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

برچسب ها:
ممبی ؛ فرهنگی نسب ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*