اخبار عمومی
اعلام وصول 2
20108
تاریخ انتشار: 1395/02/02 02:40
بهروز فرج اللهی: وضعیت شبکه فاضلاب شهرشادگان بسیار بحرانی و مشکل ساز شده و از مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب خواسته می شود که در راستای بر طرف نمودن این معضل هر چه سریعتر فکری اساسی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرماندار شادگان در جلسه بررسی و رفع مشکلات فاضلاب شهرستان که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تاکید بر پیگیری و تسریع  جهت بر طرف نمودن مشکل شبکه فاضلاب شهرستان  ، گفت : وضعیت شبکه فاضلاب شهر شادگان بسیار بحرانی و مشکل ساز شده و از مسئولین استانی خواسته می شود که در راستای بر طرف نمودن این معضل هر چه سریعتر فکری اساسی شود.
جلسه بررسی مشکلات فاضلاب شهرستان به ریاست بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور شیخ مجید ناصری نژاد نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان، علی اکبر علیمرادی  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  و سایر اعضا تشکیل گردید.
فرماندار شادگان در این جلسه  با اشاره به سرریز مستمر فاضلاب شهری و تهدید سلامت شهروندان، گفت: عاملی که باعث شده شبکه فاضلاب همیشه طغیان کند طراحی و اجرای نادرست آن بوده که  بطور مستمر سرریز فاضلاب در کوچه ها  و منازل شهروندان وارد شده و همچنین  سبب تهدید سلامت ساکنان شهرستان شادگان شده است.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان همچنین در ادامه جلسه ضمن تاکید بر پیگیری و تسریع و در جهت بر طرف نمودن مشکل شبکه فاضلاب شهر شادگان،اظهار داشت: وضعیت شبکه فاضلاب شهرشادگان  بسیار بحرانی و مشکل ساز شده  و از مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان و دیگر مسئولین خواسته می شود که در راستای بر طرف نمودن این معضل هر چه سریعتر فکری اساسی شود.
گفتنی است : بمنظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات  لازم  در جهت مرتفع نمودن  مشکلات شبکه  فاضلاب شهر شادگان، فرماندار شادگان به اتفاق نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از وضعیت شبکه  فاضلاب شادگان از نزدیک بازدید کردند .
خبرنگار/ناصر حکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*