اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202340
تاریخ انتشار: 1397/02/02 18:36
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان خبر داد:
عبدالنبی سواعدی: در سال گذشته 373 هزار و 468 نفر ساعت در حرفه های مورد نیاز از قبیل دوره های اپراتور جرثقیل، اطفای حریق، پرورش دهنده زنبور عسل، تعمیر موتور، تکنیک های مدیریت و سرپرستی، روان شناسی صنعتی در تمامی سطوح مهارتی با رویکرد صنعتی، خدماتی و کشاورزی با نظارت و هدایت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما از آموزش حدود 400هزار نفر ساعت در بیش از ۹۰ حرفه مهارتی برای صنایع در سال1396 خبر داد.
عبدالنبی سواعدی با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته  373 هزار و 468 نفر ساعت  در حرفه های مورد نیاز با نظارت و هدایت  اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان اجرا شد.


وی ادامه داد: دوره های مهارت آموزی مختلف برگزار شده را می توان از قبیل دوره های اپراتور جرثقیل، اطفای حریق، پرورش دهنده زنبور عسل، تعمیر موتور، تکنیک های مدیریت و سرپرستی، روان شناسی صنعتی در تمامی سطوح مهارتی با رویکرد صنعتی، خدماتی و کشاورزی اشاره کرد.
سواعدی در خصوص هدف از اجرای آموزش در صنایع، گفت: آموزش در صنایع، بخشی از آموزش های فنی و حرفه ای ویژه شاغلان بازار کار و در راستای صیانت از نیروی کار و ارتقای سطح مهارت آنان همگام با فناوری های روز در قالب آموزش جوار کارگاهی ضمن کار و بین کارگاهی ارائه می شود.
سواعدی خاطرنشان کرد: آموزش مهارتی فنی و حرفه ای اجرایی صنایع در قالب آموزش ضمن کار، آموزش درمراکزجوار وبین کارگاهی ارایه می شود.


سواعدی  خواستار تعامل و همکاری بیشتر صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی جهت ارتقای سطح مهارت کارگران شاغل در واحدهای صنعتی شد و اضافه کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان آمادگی دارد تا با ارائه انواع آموزش های مهارتی مرتبط با صنایع براساس استانداردهای بین المللی دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شاغلان در صنایع پس از فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای و قبولی در آزمون پایان دوره گواهینامه مهارتی مطابق با استاندارد جهانی دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*