اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202388
تاریخ انتشار: 1397/02/04 19:23
مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد:
حامدغلامی: نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان با توجه به حمایت دولت در بحث اشتغال و کارآفرینی و فضایی که برای کسب و کارهای جدید ایجاد شده است، در استان برپا شده است.

به گزارش عصرجهان، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: به‌منظور ترویج مهارت‌آموزی و ایجاد انگیزه آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و آموزشگاه‌های آزاد در اولین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال و دومین نمایشگاه تخصصی آموزش و صنایع وابسته حضور چشم‌گیری دارد.
حامدغلامی افزود: نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان با توجه به حمایت دولت در بحث اشتغال و کارآفرینی و فضایی که برای کسب و کارهای جدید ایجاد شده است، در استان برپا شده است.
غلامی اظهار کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه ، ترویج فرهنگ مهارت آموزی ،کارآفرینی، خودباوری و هویت جوان ایرانی، معرفی الگوهای برتر است که اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان با رویکرد آموزشی وکارآفرینی در این نمایشگاه حضور یافته است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه پروژه‌های ساخته‌شده بخش دولتی و غیردولتی در رشته‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.
غلامی خاطرنشان کرد:نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی از سوم تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعات 19 الی 23 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز آماده میزبانی از علاقه مندان است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*