اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2090
تاریخ انتشار: 1393/06/22 17:21
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری سه سارق احشام و کشف 15 راس گوسفند مسروقه در هندیجان خبر داد.

موسوی خبر داد:
دستگیری سه سارق احشام در هندیجان/ کشف چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز
اهواز ـ خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری سه سارق احشام و کشف 15 راس گوسفند مسروقه در هندیجان خبر داد.

رحمان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران کلانتری مرکزی شهر هندیجان با انجام ماموریت های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سه سارق احشام در یکی از محلات این شهر شدند و امروز با هماهنگی قضائی در یک عملیات موفقیت آمیز سه سارق احشام را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران هنگام بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد 15 راس گوسفند به همراه یک دستگاه خودروی وانت نیسان مسروقه کشف شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در پی اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه دو دستگاه اتوبوس در محورهای مواصلاتی کلانشهر اهواز قصد انتقال محموله های بزرگ کالای قاچاق را دارند سریعا چند اکیپ عملیاتی به منظور کنترل محورها و دستگیری قاچاقچیان اعزام شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: با استقرار محسوس و نامحسوس کارکنان اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان در چند نقطه حساس سرانجام اتوبوس های حامل کالای قاچاق در محور ورودی عوارضی آزاد راه خلیج فارس شناسایی و در عملیاتی ضربتی  هر دو دستگاه اتوبوس متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در بازرسی های انجام شده از اتوبوس های توقیف شده تعداد قابل توجهی انواع کالای قاچاق شامل لامپ کم مصرف، البسه، پتو، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش، لباسشویی، انواع اسباب بازی، ابزار یراق، انواع کمپوت، روغن زیتون، پوشاک و غیره کشف شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق در منطقه و حمایت از تولید کنندگان داخلی گفت: ارزش ریالی این محموله های قاچاق بالغ بر چهار میلیارد ریال برآورد شده که در ادامه تحویل ماموران اداره گمرک خوزستان شد.

موسوی در پایان گفت: در ارتباط با این پرونده 10 نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*