اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2091
تاریخ انتشار: 1393/06/22 17:26
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از پیگیری این اداره کل برای جلوگیری از اجرای حکم تخریب دبیرستان دخترانه سمیه شهرستان ایذه خبر داد.


محمد تقی زاده اظهار کرد: دبیرستان دخترانه سمیه شهرستان ایذه خوزستان با هفت هزار متر مربع مساحت و 12 کلاس درس نزدیک به 50 سال است که در تصرف آموزش و پرورش بوده و هم اکنون نیز مدرسه در آن دایر است.

وی افزود:  چندی قبل 25 میلیارد ریال از طرف اداره کل نوسازی مدارس صرف مرمت و بازسازی این مدرسه شده است. متاسفانه آموزشگاه مذکور بین 7 تا 8 سال است که معارض دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در سال 91 فردی مدعی مالکیت این دبیرستان شده و در دادگاه شهرستان ایذه علیه آموزش و پرورش اقامه دعوا کرده و شعبه دوم دادگاه ایذه مرجع رسیدگی به این پرونده بوده است. متاسفانه علیرغم دفاعیات مستند آموزش و پرورش شعبه رسیدگی کننده اقدام به صدور رای مبنی بر محکومیت آموزش و پرورش به خلع ید و قلع و قمع تمام متحدثات ملک مذکور را نموده است.

تقی زاده خاطرنشان کرد: در راستای دفاع از حقوق آموزش و پرورش و جلوگیری از اجرای حکم این اداره کل اقدامات عدیده ای از جمله درخواست اعمال ماده 18 اصلاحی قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب، مکاتبه با ریاست دادگستری استان در خصوص جلوگیری از اجرای حکم و سایر اقدامات لازم در جهت دفاع از حقوق دولت و آموزش و پرورش از طریق مراجع ذیصلاح در حال پیگیری است.

منبع: خبرگراری مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*