اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213293
تاریخ انتشار: 1397/03/29 12:08
خانواده هنرمند، نویسنده و کارگردان در بهمئی تعداد 500جلد کتاب جهت استفاده هنرمندان به اداره ارشاد اهداء کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، خانواده هنرمند در بهمئی تعداد 500جلد کتاب جهت استفاده هنرمندان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهداء کرد.

علیداد خوبی زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت:در اختتامیه کارگاه آموزشی تئاتر(چاک و غرمب)در تجلیل از پدر و مادر صادق بندی هنرمند، نویسنده و کارگردان این شهرستان، مرحومه صبر گل آرمند مادرصادق بندی قول داد که گنجینه کتاب های فرزند هنرمندش را تحویل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دهد تا هنرمندان از آنها استفاده کنند.

خوبی زاده گفت:صادق بندی هم به قول مادر عمل کرد و 500جلد کتاب که تخصصی در حوزه هنرهای نمایشی هستند را به اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اهداء نمود.

این مسئول فرهنگی گفت: به احترام این بانوی که همیشه یار و یاور فرزند هنرمندان بود و زحمت های زیادی از هنر را بر دوش خود کشید کتابخانه ای به نام " دا " با حضور مسئولین شهرستانی در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان افتتاح می شود.

ارسال کننده خبر داود طلوعی مطلق/روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی خانواده

برچسب ها:
داود طلوعی مطلق ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


کورش
|
Iran
|
1397/03/29 17:33
  +0

  -0
پاسخ
خیلی عالی.کتاب روح بشر است
رسول
|
Greece
|
1397/03/29 18:14
  +0

  -3
پاسخ
درود بر استاد بندی که این قدر به شهرودیار و کشور ودین و اعتقادات خود حتی در خارج از کشور همچنان پای بند و وفادار و غیرتی با غرور و سربلندی راه خودشو پیش میبره درود برشما استاد
رسولم هستم از دوستان ایشان در اروپا
اریوبرزن
|
Greece
|
1397/03/29 18:31
  +0

  -3
پاسخ
روح تمام مادران اسمانی شاد ،،این کار بزرگ مهر یک مادر بود برای تمام فرزندان هنرمندش ک درنبود صادق مهرش را از صادق هایش دریغ نکرد،،انشالله ک هنرمندان بهمئئ این کار نیک را قدر بدانند وباشاخه گلی وفاتحه ای بر مزار مادر صادق روحش را شاد کنند ودل صادق را پرامید وگرم ،،،،،،زنده باد مادران ایل سترگ بهمئئ....

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*