اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213294
تاریخ انتشار: 1397/03/29 12:31
فصل گرما، خوزستان داغ و قطعی برق در گرم ترین ساعات شبانه روز، شهروندان ایذه ای را با چالشی جدی روبه برو کرده است

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، بدون شک تحمل گرمای سوزان خوزستان در تابستان کار بسیار دشواری است، از آن سوی در هنگام استراحت شهروندان اگر برق خانگی هم قطع باشد دیگر نمیتوان این شرایط را تحمل کرد.

شهرستان ایذه سال ها است که مشکل برق دارد، با توجه به اینکه ۳ سد بزرگ کارون ۳ و۴ و همینطور سد شهید عباس پور در فاصله های بسیار کمی با این شهرستان قرار دارند ما کماکان شاهد قطع مکرر برق در محله های مختلف این شهر هستیم.

گفتنی است که مدت ها است که مسئولین کشوری و استانی به ایذه سفر میکنند و ایستگاه های مختلف برق را کلنگ میزنند اما بازهم ایذه به تابستان نرسیده تمام خطوط قرمز و هشدار را رد کرده است، حالا باید دید مشکل کجا است و مسئولانی که به مردم قول دادند تا قبل از تابستان یکی از ایستگاه های کلنگ زده شده وارد مدار میشود و مشکلات حل خواهد شد در این مدت ۴۸ ساعت چه کاری انجام میدهند، آیا این اتفاق مهم صورت میگیرد یا این پروژه هم به سرنوشت پروژه های کلنگی دیگر می پیوندد.



کانال تلگرام عصر جهان


یاسین
|
France
|
1397/03/29 18:19
  +0

  -0
پاسخ
اینو باید از جناب خادمی پرسید .آیابا عوض کردن بهترین مدیران شهر مثل جناب مهندس منصوری مشکلات اداره برق و سایرادارات حل شد.چی درست شد.بدتر که شد بهتر هم نشد.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*