اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213760
تاریخ انتشار: 1397/04/28 01:34
در گفتگو با ستاره نوجوان سینا صنعت ایذه عنوان شد:
نیما محمدی: امید به درگاه باریتعالی دارم در همه ی رده ها بالاخص در رده بزرگسالان صاحب عناوین قهرمانی شوم تا بتوانم برای خانواده ام، شهرم، استان و میهنم افتخار کسب نمایم

عصرجهان؛فیروز بیگلری- نیما محمدی نوجوان شایسته و آینده دار تیم کشتی سینا صنعت ایذه یقینا در آینده ای نزدیک یکی از ستاره های کشتی فرنگی ایران خواهد شد.
وی که از آکادمی کشتی سینا صنعت ایذه الفبای کشتی را زیر نظر ملک محمد بویری مدیر آکادمی یاد گرفت در گفتگویی عنوان کرد دوست دارد روزی همچون حمید سوریان شوم تا چندین دوره قهرمان المپیک و جهان شوم.
نیما محمدی به گفتگو با فیروز بیگلری نشست و کم و کیف کار خود گفت. از آینده و آرزوهای خود گفت
متن گفتگو به شرح زیر است
عصرجهان: در مطلع گفتگو؛ خودتان را مختصرا معرفی کنید؟
نیما محمدی هستم متولد؛ 1380/4/27 شهرستان ایذه
عصرجهان: چرا و چگونه به کشتی علاقه مند شدید؟
محمدی:  به تشویق برادرم به کشتی را انتخاب کردم و کم کم علاقه ام به کشتی ام زیاد شد و الان نیز خیلی خوشحال هستم که این رشته را انتخاب کردم.
عصرجهان: در چه مسابقاتی شرکت کردید، و چه عناوینی کسب کردید؟
محمدی:  در مسابقات استانی، کشوری و انتخابی تیم ملی شرکت کردم و مقام آوردم و آخرین مقامم در مسابقات انتخابی تیم ملی بود که دوم شدم. من عضو تیم نوجوانان سینا صنعت هستم و یک بار در مسابقات چند جانبه ارمنستان شرکت کردم به عنوان کشتی گیر سینا صنعت سوم شدم.
عصرجهان: از اینکه عضو تیم کشتی سینا صنعت ایذه هستید، چه حسی دارید؟
محمدی:  احساس بسیار خوبی دارم. رجاء واثق دارم در تیم سینا صنعت به قله های کشتی خواهم رسید لذا به خود می بالم که عضو خانواده بزرگ سینا صنعت ایذه هستم
عصرجهان: شرایط امکانات کشتی ایذه را با توجه به اینکه به مقام اول جهان دست یافت چطور می بینید؟
محمدی:  واقعا آنطوری که باید باشد، نیست. مسئولین رسیدگی نمی کنند حتی یک آب سردکن در سالن کشتی نیست. وقتی به مسابقاتی یا اردویی که می خوایم اعزام شویم حمایت نمی شویم و خانواده محبور می شود که هزینه را تقبل کند.
عصرجهان: آرزوی ورزشی نیما محمدی چیست؟
محمدی: این که روزی کشتی گیر شوم در حد و اندازه های حمید سوریان، و قهرمان جهان و المپیک شوم آن هم نه یک دوره بلکه چندین دوره، و امید به درگاه باریتعالی دارم در همه ی رده ها بالاخص در رده بزرگسالان صاحب عناوین قهرمانی شوم تا بتوانم برای خانواده ام، شهرم، استان و میهنم افتخار کسب نمایم
عصرجهان: موقعیت و موفقیت خود را مدیون چه کسانی می دانید؟
محمدی:  مربی عزیزم پهلوان ملک محمد خان بویری و کسانی که همراه او بودند و خانواده عزیزم از همه آنها تشکر می کنم دستشان را می بوسم و برایشان آرزوی سلامتی توام با شادی و موفقیت دارم.
عصرجهان: چه کسی الگوی فنی و اخلاقی شماست؟
محمدی:  در بحث فنی حمید سوریان و در اخلاق نیز پدرم
عصرجهان: در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
محمدی: جا دارد از زحمات مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم از خانواده ام، عموم مردم، سایت خبری عصرجهان و از شما جناب فیروز بیگلری که زحمت این گفتگو را کشیدید تقدیر و تشکر نمایم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*