اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213762
تاریخ انتشار: 1397/04/28 02:15
مسعود نوروزی سرگروه اسبق تیم پرافتخار شاهین اهواز؛
باتوجه به اینکه کیروش بدنبال بازی تخریبی است بر همین اساس شیوه ی انتخاب ارنج وی در زمین هم طییعتا بر مدار بازیکنان تدافعی استوار است، لذا بازیکنان باتکنیک خوزستانی جایگاهی در ترکیب تیم ملی نخواهند داشت

🌏عصرجهان/اهواز-محمد ابولیان (نوروزی)
بررسی موضوعاتی از جمله هجدهمین دوره ی رقابت های فوتبال جام جهانی 20۱8روسیه و نگاه اجمالی به وضعیت نمایندگان خوزستان در آستانه ی آغاز هجدهمین دوره ی مسابقات فوتبال لیگ برتر بهانه ای شد تا به سراغ مسعودنوروزی سرگروه بااخلاق تیم پرافتخار شاهین اهوازبرویم و دیدگاه وی را دراین خصوص جویا شویم که گزیده ی از این گپ و گفت در  زیر از نظرتان خواهد گذشت.
عصرجهان-عملکرد تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸روسیه را چطورارزیابی می کنید؟
🔸تیم ملی کشورمان در جام جهانی نمایش خوبی از خود نشان نداد،اما نتایج خوبی را بدست آورد، فوتبال ورزش زیبایی است ولی برای فرار از باخت نباید با روی آوردن به ضد فوتبال از جذابیت آن بکاهیم ...
عصرجهان-باتوجه به همگروهی با تیم های اسپانیا ،پرتقال حتی مراکش ،نسبت به ادوار گذشته بهتربودیم؟
🔸از نظر کسب امتیاز بهتر از چهار دوره ی گذشته بودیم، ولی همانطور که گفتم این بسود فوتبال ایران نیست در طول دویست هفتاد دقیقه دل به چند ضد حمله خوش نماییم..
عصرجهان-بهترین بازیکنان تیم ملی دراین رقابتها چه کسانی بودند؟
🔸بااحترام به بازیکنان تیم ملی، بازی امید ابراهیمی، وحید امیری و بیرانوند در این جام را بهتر از بقیه پسندیدم


عصرجهان-در جام های جهانی ادوار گذشته شاهد حضور ستاره های فوتبال خوزستان در ترکیب تیم ملی بوده ایم اما چند سالی است با آمدن کارلوس کیروش دیگربه ندرت بازیکنی از استان ما به تیم ملی دعوت و یا در فهرست نهایی قرارمی گیرد، مهمترین دلایل این امر چیست؟
🔸باتوجه به اینکه کیروش بدنبال بازی تخریبی است برهمین اساس شیوه ی انتخاب ارنج وی در زمین هم طییعتا بر مدار بازیکنان تدافعی استوار است، از این رو بازیکنان باتکنیک خوزستانی جایگاهی در ترکیب تیم ملی نخواهند داشت.
عصرجهان-باتوجه به برگزاری انتخابات هیات رییسه فوتبال خوزستان که با انصراف ابراهیم نصیری و...شکل گرفت و سرانجام سید کاظم طالقانی بدون درد سر، برای یک دوره ی چهار ساله دیگرانتخاب شدند، علت عدم نامزدی افراد فوتبالی استان در انتخابات این دوره را درچه عواملی می توان جستجوکرد؟
🔸درشرایط فعلی مدیریت در سازمان هایی مثل فوتبال که می بایست جوابگوی خیل عظیم مردم باشند سخت است و زمینه استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها به ویژه درحوزه ی ورزش،  و رشته ی پرطرفدارفوتبال احتیاج به دستورات فرد توانمندی نظیراستانداردارد....
عصرجهان-بااین وضعیت آینده فوتبال استان را چطورارزیابی می کنید؟
🔸با شرایط پیش رو هر مدیریتی به غیراز طالقانی در راس فوتبال استان هم باشد به آسانی پاسخگوی خیل مشتاقان و اهالی دلسوخته فوتبال نخواهد بود...
عصرجهان-باتوجه به اینکه در آستانه برگزاری هجدهمین دوره ی لیگ برترقرار داریم از اوضاع و احوال نقل و انتقالات تیم های خوزستانی در این رقابت ها هم خبردارید، یاخیر؟
🔸بله بنده هم از دور اخبار نقل و انتقالات را دنبال می کنم اوضاع فولاد خوزستان ، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان تا حدودی بهتر از تیم استقلال خوزستان است من هم مثل تمامی اهالی دلسوز فوتبال استان ، امیدوارم هرچه سریعتر با رفع مشکلات مالکیتی و مالی نمایندگان خوزستان و جذب بازیکنان با کیفیت، در لیگ هجدهم شاهد نمایش خوبی از فوتبال همیشه پویای جنوب باشیم.


عصرجهان- آیا با رفع مشکلات پیش رو، و حمایت عملی از نمایندگان خوزستان در لیگ برتر می توان امیداور به کسب سهمیه آسیایی بود؟
🔸بله چراکه نه، اگرهرچه زودترمشکلات مالی و مدیریتی باشگاههای استان در لیگ مرتفع گردد، و همانطور که گفتم بازیکنان تاثیرگذارو با کیفتی به این تیم ها تزریق شود شک نکنید علاوه برحضور هر چهارنماینده در نیمه بالای جدول کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نخواهد بود.
عصرجهان-فکرمی کنید این فصل با توجه به حضور چهار نماینده از خوزستان در لیگ برتر، این موضوع  کیروش را برای انتخاب بازیکنان استان به تیم ملی را مجاب خواهد کرد؟
🔸حضور چهار تیم ازخوزستان مهد فوتبال کشورکه هیچ، اگر ده تیم هم از این استان در فصل آتی، یعنی هجدهمین دوره ی لیگ برتر شرکت نمایند بازهم به دلیل خصوصیاتی که ازبازیکنان خوزستانی و اندیشه های کیروش پرتقالی عرض کردم نماینده ی از برزیل وطنی در ترکیب تیم ملی نخواهیم داشت



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*