اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213796
تاریخ انتشار: 1397/04/30 23:44
نیروهای ترنینگی شرکت نفت گچساران در اعتراض به استخدام های غیرقانونی در شرکت نفت گچساران مقابل فرمانداری گچساران دست به تجمع زدند.

عصرجهان-قبل از ظهر امر وز نیروهای ترنینگی شرکت نفت گچساران برای چندمین بار متولی در اعتراض به استخدام های غیرقانونی در شرکت نفت و گاز مقابل فرمانداری گچساران دست به تجمع زدند، اما اینکه چرا مسوولان هنوز هیچ پاسخی به آن‌ها نمی‌دهند، جای سوال دارد

 



کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran
|
1397/04/30 23:53
  +0

  -0
پاسخ
این افراد که نیروهای آموزش دیده شرکت نفت و گاز گچساران هستند در نامه‌ای به سازمان بازرسی استان درباره استخدام‌های غیرقانونی و عدم جذب آنان از سوی شرکت نفت گچساران ،اعتراض کردند. در بخشی از این نامه آمده است:

ریاست محترم سازمان بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و احترام

با احترام به استحضار می‌رساند، ما آموزش دیدگان ممتاز آموزشکده شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان گچساران می‌باشیم، که به موجب مصوبه مهرماه سال یکهزارو سیصدو هفتاد و یک شورای گسترش آموزش عالی که پس ازتلاش های فراوان به موجب اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و کسب موفقیت به شرط معدل در سال ۱۳۹۲ پذیرفته شده‌ایم و وارد دوره‌های آموزش کتبی و عملی و عملیات میدانی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شده‌ایم.

در این مدت عملیات تولید و فراورش را در مرکز آموزش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب وابسته به وزارت نفت گذرانده‌ایم. ولی با وجودی که مراحل صد درصد قانونی در موضوع وارد شدن به دوره‌های درسی و عملی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را رعایت کرده‌ایم ولی مدتی است که گرفتار بد قولی و بد عهدی مسولان مربوطه شده‌ایم.

لذا با توجه به هزاران وعده پس از گذراندن ۲ سال آموزش با هزاران امید برای استخدام در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همچنان بلاتکلیف مانده‌ایم.

در واقع درک این موضوع آن قدر سنگین است که با هزاران وعده و وعید مسئولان شرکت نفت گچساران مبنی بر استخدام، پا به این عرصه و این آموزشها گذاشته‌ایم و درست زمانی که همه تلاشهای‌مان نتیجه داده و با توجه به صرف میلیاردها تومان از بودجه بیت المال کاملاً برای خدمت به صنعت نفت کشور آماده شده‌ایم، ما را بلاتکلیف نگه داشته‌اند واز طرف دیگر با ضابطه نیروی غیر قانونی استخدام می‌کنند و با این حربه و فریب فرار به جلو می‌کنند ((نیروهای غیر قانونی استخدام شده دارای سابقه بیمه هستند)) در جواب این روشنفکران عرض کنیم این نیروها در زمان ورود به صنعت چگونه جذب شده‌اند که دارای ۲ ماه سابقه بیمه شده‌اند؟ ایا آزمونی برگزار شده که ما بی خبریم یا افراد دارای رابطه با یک جریان خاص سیاسی هستند؟....

در نقطه مقابل آن ما نیروهای (ترنینگی) شرکت نفت گچساران هستند که با آموزش دیدن و ممتازی خود می‌توانند سرافرازانه راه پیشرفت را بپیمایند. زمانی که با وعده‌ استخدام از گچساران راهی اهواز شدیم، هرگز فکر نمی‌کردیم بعد ۲ سال اینگونه شود و قول و وعده خود را فراموش کنند. امروز بیشتر دوستان ما به امید استخدام در صنعت نفت به خدمت سربازی رفته‌اند، که بعد از پایان خدمت در شرکت نفت مشغول کار شوند، ولی بعد از ۲ سال دوره و آموزش شرایط را به گونه‌ای دیگر نوشتند. و از افراد خاص و دارای ضابطه استفاده می‌کنند. با این مدارک خاص نفتی و گازی و تعمیراتی توانایی فعالیت در هیچ زمینه شغلی را نداریم.

درخواست برخورد جدی با نیروهای غیر فنی راه یافته به صنعت نفت هستیم...

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*