اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213797
تاریخ انتشار: 1397/04/31 01:30
شهید احمد رشید پور در سال 60 در درگیری های کردستان با منافقین و کوموله به شهادت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، هیئت فدائیان امام حسین "ع" و محفل منتظران شهادت و ظهور امام زمان(عج) متشکل از جوانان و نوجوانان منطقهٔ فاز ۳ کوی ملت با خانواده شهیدان احمد و مصطفی رشیدپور دیدار نمودند.
علی رشیدپوربه خبرنگار ما گفت: این برنامه با تلاوت کلام الله مجید آغاز، و در ادامه برادرعطایی خاطراتی از شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور بیان کرد همچنین برادر شحیطاط مسئول این هیئت گزارشی ازعملکرد و فعالیتهای این هیئت را ارائه داد.
لازم به ذکراست تعدادی از این جوانان عضو گروه جهادی مدافعان حرم می باشند که خدمات و فعالیت های شایان ذکری در مناطق محروم اهواز و حومه انجام داده اند

 

پی نوشت:
1- شهید مصطفی رشید پور (برادر شهید احمد رشیدپور) رزمنده قدیمی گردان های امیرالمومنین، جعفرطیار، کربلا و ... که همزمان با عملیات آزاد سازی شهر نبل و الزهرا در سوریه حضور داشت در منطقه ریف دمشق(غوطه شرقی) مجروح شد و به ایران بازگشت چندین عمل در بیمارستان های مجتهد دمشق،بقیه الله تهران و آپادانای اهواز انجام داد تا اینکه صبح روز یکشنبه 1395/06/07 پس از تحمل دردهای ناشی از این جراحت ها به یاران شهیدش پیوست.
شهید مصطفی رشید پور از سن 16 سالگی(سال 1362) به جبهه ها عزیمت کرد و در عملیات هائی همانند خیبر،بدر،والفجر8، کربلای4 و 5،نصر4 و 8، والفجر10 و ... حضور داشتند. و در دو مرحله مجروح و به درجه جانبازی نایل شدند.
2- شهید احمد رشید پور در سال 60 در درگیری های کردستان با منافقین و کوموله به شهادت رسید



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*