اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214262
تاریخ انتشار: 1397/05/28 01:41
به لطف مصوبه اخیر مجلس قرار است موتور مدیریت استان که به دلیل کهنگی و روغن سوزی برخی از مدیران ضعیف گردید؛ تقویت شود

عصرجهان؛یادداشتی از دکتر محمد سرکوهکی تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی
سالهاست که بسیاری از کارشناسان و متخصصان ؛ ضعف در ساختار مدیریتی را عامل اصلی عقب ماندگی کشور و استان خوزستان معرفی کرده اند.
ضعفی که بخشی از آن ناشی از ناتوانی و بی انگیزگی مدیران و بخش دیگری از آن ناشی از علم و دانش کم و یا غیر مرتبط مدیران است.
اما این بار که به لطف مصوبه اخیر مجلس قرار است موتور مدیریت استان که به دلیل کهنگی و روغن سوزی برخی از مدیران ضعیف گردید؛ تقویت شود نباید باز احساسات و رفاقت ها و جناح بندی های سیاسی و قومی باعث تعلل و عدم اقتدار لازم در اجرای سریع این مصوبه گردد.
بخشی از مدیران استان از جمله مدیران کل و روسای سازمان ها و معاونین استاندار و مدیران عامل شرکتها  و سایر مدیران شهری و استانی یا بازنشسته اند یا به سن بازنشسته ای رسیده و در حال تمدید هستند یا بازگشت به کار شده اند و یا با تفسیر قوانین و مستندات به کار خود ادامه می دهند!!!.
پس باید نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی بر اجرای این قانون در مورد تمام مدیرانی که به سن بازنشستگی رسیده ولی به هر دلیل هنوز به کار خود ادامه میدهند ؛ نظارت دقیق نمایند.
در اینجا از همه صاحب نظران وکارکنان ادارات و صاحبان قلم درخواست داریم به منظور کمک به اجرای سریعتر این بخشنامه مدیرانی که  بازنشسته اند و یا باید بازنشسته شوند و یا مدرک غیر مرتبط با مدیریتشان دارند را معرفی نمایند.
در انتها بد نیست به نکته ای اشاره کنیم ؛ دیدیم که صندلی ریاست روزی از شما گرفته خواهد شد!! پس خوشا به سعادت مدیرانی که حالا که باید کنار روند نام نیکی در بین مردم در زمان مدیریتشان به جا نهاده باشند و یا خدمتی ماندگار از خود به جا نهاده اند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*