اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214330
تاریخ انتشار: 1397/06/02 09:14
مدیر جدید تا تعیین گزینهٔ نهایی، به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان بهمئی منصوب، و معارفه شد

▪به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، طی حکمی از سوي مديركل اوقاف استان، ایوب افشاری تا تعیین گزینهٔ نهایی، به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان بهمئی منصوب، و امروز معارفه شد.

▪بنا به همین گزارش فرماندار بهمئي در اين مراسم با تقدير از حضور مديركل اوقاف و امور خيريه كهگيلويه و بويراحمد، گفت: بنده به اداره اوقاف نگاه سیاسی ندارم، لیکن معتقدم انتصاب مدیران همسو با دولت در رأس ادارات باعث هماهنگی بیشتر و پیشرفت بهتر امور و ارائهٔ بهتر خدمات به مردم شهرستان خواهد شد.

▪حكمت اله سنايي افزود: مسئول سابق اداره اوقاف بهمئي در تمامي برنامه هاي فرهنگي حضوري فعال داشت و از زحمات و تلاش هاي ايشان تقدير و تشكر مي كنم.

▪فرماندار بهمئي در پايان با تبريك به مسئول جديد اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان، گفت: فرمانداري بهمئي در راستاي تحقق سياست هاي سازمان اوقاف و امور خيريه آماده هر گونه با همكاري با مسئول جديد مي باشد.

🔹عصرجهان-براساس شنیده ها ایوب افشاری به صورت موقت و به مدت چهارماه بعنوان سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان بهمئی منصوب شد اما احتمالا سرپرست موقت با رایزنی حکم خود را از وضعیت موقت تغییر خواهد داد

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد رئیس سابق هم پس از انتقال نمازی به اداره کل ابتدا تحت عنوان مسئول دفتر نمایندگی اوقاف بهمئی جذب و پس از تبیت جایگاه ارتقا یافت و بعنوان معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*