اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214359
تاریخ انتشار: 1397/06/04 19:10
امام جمعه شهر لیکک؛
افروغی به تعطیلی برخی ادرات اشاره نمود و گفت: هزینه حقوق پرسنل ، آب و برق این ادارات که عملا نفعی برای مردم ندارند خیانت و بدتر از اختلاس است.

عصرجهان- حجه الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک در کمیته برنامه ریزی بهمئی با اشاره به ضروری بودن نگاه ویژه به مقوله فرهنگ گفت : اعتبارات بخش فرهنگی بسیار کم و در بسیاری از موارد به صفر رسیده است.


افروغی افزود : در جلسه فرهنگ عمومی مصوب شده است که هر اداره مبلغ معینی به عنوان کمک به مسائل فرهنگی پرداخت تا در اعیاد، جشن‌ها و مناسبتهای مختلف هزینه شود.
وی از مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا در زمینه اختصاص بودجه به عنوان سهم فرهنگ عمومی همکاری و اقدامات لازم را انجام دهند.
امام جمعه شهر لیکک در ادامه از افزایش مبالغ قبوض( آب، برق، گاز ) و خدمات ادارات اظهار نگرانی کرد و گفت : مردم در زندگی روزمره خود مشکل دارند و بعضی نان خود را از نانوایی ها ماهانه بصورت قرض خرید می‌نمایند که بسیار نگران کننده است.
افروغی در ادامه به تعطیلی برخی ادرات اشاره نمود و گفت : هزینه حقوق پرسنل ، آب و برق این ادارات که عملا نفعی برای مردم ندارند خیانت و بدتر از اختلاس است.
وی افزایش اعتبار مساجد،. حسینیه ها را سرمایه گذاری در امر اخلاق مداری دانست و از مسولان مربوطه خواست تا در این زمینه کوتاهی نکنند(صدا و سیما)



کانال تلگرام عصر جهان


رحیمی
|
Iran
|
1397/06/05 06:01
  +0

  -0
پاسخ
سلام فک کنم که اداراتی غیر فعال هستند فرمودند آب وبرق مصرف میکنند ....

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*