اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214489
تاریخ انتشار: 1397/06/11 18:23
در نشست مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان با اعضای شورای کانون آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز عنوان شد
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان گفت: بسیج از ابتدای انقلاب توانسته است خود را در حوزه های مختلف(دفاع مقدس، سازندگی، حوزه های دیگر) نشان دهد و با برنامه ریزی بصیرتی تمام نقشه های دشمنان انقلاب را خنثی کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز، امید ملک پور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان ناحیه به مناسبت هفته دولت و عید غدیر ، در نشست صمیمی با اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک اهواز، اظهارکرد: در هر دوره ای وظایف مختلفی برعهده بسیج قرار داده شده است که در حال حاضر یکی از سنگین ترین وظایف بر دوش بسیج نهاده شده وظیفه سازندگی با برنامه است.
وی با اشاره به اینکه امروز دوره ای نیست که بدون برنامه ریزی کار انجام دهیم، چرا که دشمن امروز با برنامه ریزی با ما روبرو می شود،در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه نماد استکبارستیزی در دنیا « ایران» است و دشمن به دنبال این است که اجازه ندهد ایران به عنوان یک الگو به اهدافش برسد.
ملک پور درعین حال با بیان اینکه درپی حرف رئیس جمهور آمریکا که گفت : « دنیایی فکر و برنامه ریزی برای ایران وجود دارد » ، افزود: آری آمریکا ودشمنان ایران در تمام دروه ها وزمان ها برای ما ایرانیان داری طرح وبرنامه هستند تا بتواند بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی ایران بزنند.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «ما باید جبهه انقلاب را تشکیل دهیم» . که این جبهه مربوط به یک طیف و جریان خاصی نیست بلکه به الزام می انجامد.
وی اضافه کرد: همه باید به نقاط قوت خود تکیه کنیم وآنها را تقویت کنیم، افراد بیشتر را جذب کنیم واز تفرقه افکنی در تصاحب اموال، اختراعات ، ابتکارات و خلاقیت من وشما جدا" خود داری کنیم تا دشمن شاد نشویم. همچنین ما نیاز به روشنگری بیشتر داریم که حق و انصاف در باره آن کوتاهی نشده است.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان گفت: در اصل مدیریت یک اصل اساسی است که حتما باید چهره ای منتقد داشته باشد تا بتوانیم به درجات موفقیت بیشتری دست یابد.ان شاءالله خداوند توفیق دهد سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری و مردم خوبمان باشیم.
ملک پور درپایان یاد آورشد: کانون بسیج از نظر ما کانونی نیست که بخواهد نیروهای بسیج را در مقابل مسئولین آن ادراه قرار دهد بلکه سعی برحل مشکلات در محیطی صمیمی و همراه با تعامل دارد ، اما خطا در هرجایی ممکن است پیش آید وما باید مواظب باشیم مهره دشمن نشویم.
گفتنی است؛ درنهایت سرهنگ ملک پور با حضور مدیر آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز از بتول احمدی مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک اهواز و سایرهمکاران اعضا که دراجرای برنامه های خوب سال قبل و اکنون بدون ادعا همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*