اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2220
تاریخ انتشار: 1393/07/07 22:22
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
سید علی موسوی: مشکلی در خصوص نصب GPS بر روی خودروهای وارداتی وجود ندارد

سید علی موسوی روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات ترخیص خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند در فرمانداری خرمشهر افزود: سازمان منطقه آزاد اروند برای تسهیل در امور ترخیص خودرو، دو نفر را در اختیار پلیس راهور قرار داده و بخش خودرویی را از بخش کالایی جدا کرده است.
وی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در صورت واگذاری فضای مورد نیاز از سوی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر قطعا خدمات بهتری برای ترخیص خودرو ارائه می دهد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند راه اندازی سامانه ثبت نام، ترخیص و مرخصی خودرو را یادآور شد و افزود: راه اندازی این سامانه از تعهدات سازمان منطقه آزاد اروند بود که اخیرا انجام شد.
وی با اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد اروند برای اضافه کردن شرکت های بیمه گفت: مشکلی در خصوص نصب GPS بر روی خودروهای وارداتی وجود ندارد و پیمانکار مربوطه بر اساس تعهدات، کار خود را انجام می دهد.
** فرماندار آبادان: تلاش دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی به مردم آبادان و خرمشهر ستودنی است
'عزیزاله شهبازی' نیز در این نشست گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با طرح های راهبردی خود شروع بسیار خوبی داشته و خدمات مطلوبی به مردم آبادان و خرمشهر ارائه داده است.
وی اظهار کرد: طرح هایی نظیر جزیره شادمانی با تخصیص یکهزار و 300 میلیارد ریال از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در دل رودخانه بهمنشیر است که می تواند در اشتغالزایی و نشاط و شادابی مردم منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: دولت تدبیر و امید برنامه ای راهبردی برای توسعه کل استان خوزستان تدوین کرده است که این توسعه از شهرهای آبادان و خرمشهر شروع می شود.
وی گفت: خوشبختانه نمایندگان دولت در منطقه آزاد اروند تاکنون همگرایی بسیار خوبی داشته اند و امید است این انسجام و اتحاد برای خدمت رسانی به مردم ولایتمدار منطقه ادامه داشته باشد.
** فرماندار خرمشهر بر لزوم سرعت بخشیدن به ترخیص خودروهای منطقه آزاد اروند تاکید کرد
'ولی اله حیاتی' نیز در این نشست اظهار کرد: در صورت نیاز باید اقدامات لازم را برای افزایش نیروهای ارزیابی، شرکت های بیمه، نیروهای راهور و GPS انجام دهیم.
وی در خصوص فضای نگهداری خودروهای منطقه آزاد اروند گفت: در نظر گرفتن فضای دوم برای نگهداری خودروها لازم است.
فرماندار خرمشهر افزود: اگر روند ترخیص خودرو در قالب یک پنجره واحد باشد و تمام دستگاه های مربوطه، کار ترخیص خودروها را زیر یک سقف انجام دهند، سرعت کار بیشتر می شود.
وی با تاکید بر همگرایی تمام نیروها در فرآیند توسعه افزود: توسعه نیازمند وحدت و همدلی است لذا تمام نیروها اعم از مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و نخبگان باید همسو با یکدیگر گام بردارند.
حیاتی گفت: امید است در راستای رفع مشکلات آبادان و خرمشهر که دین بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند، گام های بلندی برداشته شود.

** چهار هزار و 200 خودروی منطقه آزاد اروند در سال جاری شماره گذاری شد
جانشین رییس پلیس راهور خوزستان نیز در این نشست با اشاره به توسعه بندری و افزایش ورود خودروهای منطقه آزاد اروند گفت: احداث یک مجتمع که دارای بخش های مختلف شامل شعب مختلف بیمه، کارشناس راهور، امور بندری و راه اندازی GPS باشد برای رسیدگی به کار ارباب رجوع لازم است.
سرهنگ 'مهران بابایی' با تاکید بر روان سازی مراحل قبل از شماره گذاری خودروها افزود: توسعه شرکت های بیمه و صدور ضمانت نامه های اجرایی برای بازگشت خودروها به منطقه باید پیگیری شود.
وی با اشاره به اینکه پلیس راهور مشکلی در خصوص شماره گذاری خودروها ندارد، اظهار کرد: چهار هزار و 200 خودرو در سال جاری شماره گذاری و کار نقل و انتقال هفت هزار و 200 خودرو انجام شده است.
جانشین رییس پلیس راهور خوزستان بر نصب تابلوهای راهنمایی برای راهنمایی مراجعه کنندگان به داخل محوطه بندر تاکید کرد و افزود: متاسفانه ارباب رجوع برای ترخیص خودروهای خود سرگردان می شود.

منبع: ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*