اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224552
تاریخ انتشار: 1397/06/15 22:49
در مراسمی از برنامه سازان و افتخار آفرینان بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلوزیونی صداوسیمای مراکز استان ها در یاسوج تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای  مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل صداوسیمای استان در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان پیشکسوت استان برگزار شد گفت:شبکه های محلی در صورتی موفق هستند که بتوانند به بزرگترین سرمایه خود که همان مخاطبان هستند توجه و یک پل ارتباطی بین مردم و رسانه برقرارکنند.

افشارنیا با بیان اینکه شبکه استانی دنا شبکه ای مردمی و یکی از پربیننده ترین شبکه ها است افزود: شبکه دنا به عنوان قطب مستند ساز در سازمان صداوسیما تثبیت شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این مراسم از همراهی شبکه دنا با دولت تقدیر کرد و گفت: 

صداوسیما در همه عرصه ها همیشه پشتیبان و همراه دولت بوده و در هفته دولتِ امسال تمام خدمات دولت را به مردم معرفی کرد.

هنرمندان شبکه دنا توانستند در جشنواره تولیدات رادیو و تلوزیونی صداوسیمای مراکز استان ها با کسب 12 عنوان برتر در بخش های مختلف صدا،سیما ، خبر و فضای مجازی در شهرکرد خوش بدرخشد و همچنین تندیس شعر برتر انقلاب را از آن خود کند.

در این جشنواره و دربخش تیتراژ از برنامه «بارانک» تولید سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، به طور ویژه قدردانی شد و دیپلم افتخار در بخش برنامه های ترکیبی به خاطر گرافیک بالای این برنامه به آقای سید مهدی مرتضوی تهیه کننده برنامه بارانک اهداء شد.

در بخش بهترین کارگردانی برنامه‌های ترکیبی هم دیپلم افتخار برترین کارگردانی به امین حسینی‌فر کارگردان برنامه «دشت بلوط» مرکز کهگیلویه و بویراحمد رسید.

در بخش جنبی بهداشت و سلامت سید وحید علویان سوق برای "مستند هشار" بنا بر نظر هیئت داوران سیما دیپلم افتخار این بخش را کسب کرد و در بخش جنبی پرچم و انسجام ملی نیز آقای سید محمد موسوی برای اثر " باساقیان" مفتخر به دریافت دیپلم افتخار بهترین مستند گزارشی شد.

در بخش مستند فضای مجازی، جواد هادی اصل از مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای اثر «منفی ۲۹ درجه» رتبه دوم را به خود اختصاص داد و مفتخر به دریافت دیپلم افتخار این بخش شد.

بر اساس اعلام هیئت داوران و با تقدير از مدير متعهد و جهادي، جناب يوسف افشارنيا مدير کل مرکز کهکيلويه و بويراحمد که در نخستين دقايق سقوط هواپيماي مسافربري آسمان در ارتفاعات دنا، با پوشيدن لباس خبرنگاري، به صورت ميداني، پوشش خبري سانحه را مديريت و با شبکه‌هاي سراسري به عنوان يک خبرنگار اطلاع‌رساني کرد، در بخش ویژه باشگاه خبرنگاران جوان ، از گزارش «نامه سرگشاده يک بلوط» به گزارشگري مرضيه شهرخي ، مرکز کهکيلويه و بوير احمد و در بخش فضاي مجازي و بخش اصلی صفحه سایت خبرگزاری، برای کسب امتياز 4/42 به سردبيري غلام حسين موسوي سوق و مرضيه سادات غلامي از مرکز کهکيلويه و بوير احمد و در بخش اصلی گزارش موضوعی رادیویی، با عنوان «افق روشن» به گزارشگري زهره بهرامي با کسب ۷۵ امتياز تقدیر شایسته شد.

 

در بخش جنبی حوزه صدا نیز حمید دارابی برای برنامه صدای پای آب به عنوان برنامه برتر دیپلم افتخار را کسب کرد.

جوایز بهترین آثار شعر،موسیقی و نماهنگ در بیست و یکمین جشنواره مراکز استانی صدا و سیما با حضورجمع کثیری از هنرمندان ، پیشکسوتان و برنامه سازان صداوسیما اهدا شد.

در ساختار بومی و محلی، سه دیپلم افتخار به کاظم کریمی برای خوانندگی اثر «چرنگ»، مسعود موسوی برای تنظیم موسیقی اثر «مرهم»، محمد آرین مهر برای آهنگسازی و خوانندگی اثر «فصل بهار» هر سه از مرکز کهگیلویه و بویراحمد اهدء شد.

همچنین جایزه بهترین شعر انقلابی هم به سید باقر قادری از مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای اثر «چلچراغ» با موضوع شعر چهل سالگی انقلاب اهدا شد.

در مراسمی از برنامه سازان و افتخار آفرینان بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلوزیونی صداوسیمای مراکز استان ها در یاسوج تجلیل شد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*