اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224568
تاریخ انتشار: 1397/06/17 03:14
استاندار خوزستان گفت: استاندارد آب شرب و جاده روستایی در شهرستان اندیکا از استانداردهای متوسط استان پایین تر است که باید سطح رفاه و خدمات را در این منطقه افزایش داد.

عصرجهان-غلامرضا شریعتی عصر جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای محروم شهرستان اندیکا اظهار داشت: پس از سفر مدتی پیش به روستاهای للر کتک این دومین باری است که در این منطقه حضور پیدا کرده و مشکلات را به صورت جزئی و کلی مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این مدت آنگونه که انتظار می رفت خدمات رسانی به روستاهای این شهرستان انجام نشده و بر خود واجب می دانیم توجه بیشتری به این مناطق داشته باشیم.
استاندار خوزستان ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته در ماه های گذشته اقدامات موثری در بخش چلو اندیکا صورت گرفت اما سایر روستاها همچنان محروم ماندند.
وی بیان کرد: در سال جاری سازمان برنامه و بودجه سهم زیادی از اعتبارات استان را کاهش داده و همین امر باعث شد نتوانیم به خوبی به تعهدات خود عمل کنیم .
وی تصریح کرد: همچنین در خصوص آب شرب و تامین آب باغات قرار بود 40 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یابد که محقق نشد .
شریعتی گفت: اگر چه در این مناطق نیز اقدامات جزئی صورت گرفته اما این خدمات بسیار ناچیز بوده و مردم این منطقه همچنان با مشکلات جدی مواجه هستند.
وی ادامه داد: ابتدا از متولیان امور می خواهم این مشکلات را به صورت جدی بررسی کرده و برنامه های در حال اجرا را مشخص کنند تا تصمیمات لازم برای نهایی کردن طرح ها و پروژه ها در سال جاری گرفته شود.
وی تصریح کرد: انتظار می رود مردم نیز خود را با شرایط زیست محیطی وفق دهند چرا که اگر به مسائل زیست محیطی اهمیت ندهید این مناطق نیز مانند اهواز امروز می شود که با یک باد و خاک زندگی تعطیل می شود.
استاندار خوزستان گفت: در هفته گذشته نیز به دشت سوسن و سرخاب 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح های شیلات به این منطقه اختصاص یافت.
وی گفت: اگر باغات احیا شود، زندگی دوباره جریان گرفته و جمعیت به منطقه باز می گردد و مهاجرت معکوس صورت می گیرد(ایرنا)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*