اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2255
تاریخ انتشار: 1393/07/11 00:22
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
بیش از یکسال از عمر دولت یازدهم می گذرد در مقام نماینده مردم از شما سؤال می کنم در این مدت نه تنها گام عملی برای اشتغال زایی برنداشتید بلکه صدها تن از جوانان عزیز را از کار اخراج کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از خبر گزاری خانه ملت- سید شکر خدا موسوی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، افزود: اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی نسخه شفابخش اقتصاد بیمار ایرانی است، نسخه‌ای برگرفته از شرایط عمومی و مقتضیات جغرافیای جامعه ایرانی که چشم امید به نیروی درون‌زای داخلی بسته است امروز بر همه مسئولان و مدیران کشور تکلیف است با ابزار اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در برابر جایگزینی مفاهیمی چون ویژه‌خواری به جای شایسته‌سالاری و خودمانی‌سازی به جای خصوصی‌سازی و فساد آقاز‌زاده ها ایستاد و نباید هیچ مصلحتی چون مصلحت مردم و نظام در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی،‌ادامه داد: نظام استکباری سلطه بداند رهبری عزیز و ملت غیور ایران اجازه نخواهند داد فرزندان انقلابی ما در مذاکرات هسته‌ای حتی یک گام از منافع ملی و استقلال تاریخی کشور عقب‌نشینی کند و تا تحمیل اراده ملی خود برابر قدرت‌های متکبر استکباری از حقوق مسلم صلح‌آمیز هسته‌ای خود دفاع خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: شما در سخنان خود مرتب تکرار می‌کنید که ما می‌خواهیم با دنیا تعامل سازنده داشته باشیم بنده از شما سوال می‌کنم مگر اززمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ما با دنیا جنگ داشته‌ایم که اینک می‌خواهید تعامل پیدا کنید.

وی یادآور شد: آنها بودند که جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند  و ملت مظلوم ایران را تحریم ظالمانه کردند و آنها بودند دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند؛ آقای روحانی نتیجه تعامل شما با آقای کامرون متکبر نخست وزیر انگلیس پس از ملاقات با شما دیدیم و ملت ایران خود قضاوت خواهند کرد.

موسوی ضمن خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه این نکته را بدانید ملت ایران اجازه تحقیر و اهانت را به هیچ ظالمی نخواهد داد، یادآور شد: بیش از یکسال از عمر دولت یازدهم می گذرد در مقام نماینده مردم از شما سؤال می کنم در این مدت چه گام عملی برای اشتغال زایی نکردند بلکه صدها تن از جوانان عزیز را از کار اخراج کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس نهم،‌ در تذکری به وزیر نفت، افزود: مردم خوزستان می پرسند چرا علی‌رغم تذکرات و پیگیری‌های اینجانب و سایر همکارانم هنوز مشکل استخدامی 3 هزار جوان پذیرفته شده در آزمون را حل نکرده اند؛ مردم خوزستان می پرسند آیا فرزندان مسئولین ما طعم بیکاری را چشیده اند که یقین داشته باشیم درد ما را می فهمند؟

این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: جناب آقای نوبخت چرا مشکل استخدامی پذیرفته شدگان در آزمون استانداری های سراسر کشور را حل نمی کنید؟ آیا این کار نقص غرض از سوی مسئولین ذیربط نیست؟

وی گفت: جناب آقای وزیر کشور مردم اهواز می پرسند پروژه قطار شهری به دلیل مشکلات اعتباری در کدامین ایستگاه ناتمام به خواب رفته است و چرا کسی پاسخگو نیست؟

نماینده مردم اهواز در مجلس نهم،‌ تصریح کرد: آقای نعمت زاده چرا علیرغم ابلاغ قانون دولت و استاندار خوزستان طی مصاحبه ای غیر کارشناسی اعلام نمودید خودروهای منطقه آزاد اروند نمی توانند در کل خوزستان تردد نمایند. آیا این عمل شما بازی کردن با احساسات مردم غیور خوزستان نیست.

موسوی خطاب به وزیر نیرو افزود: مردم خوزستان می پرسند اگر آبی در رودخانه کارون برای انتقال به دیگر نواحی وجود دارد پس چرا مردم شهرستان هی اهواز، کارون، حمیدیه و باوی تشنه اند و در بعضی از مناطق شهرستان اهواز و کارون آب جیره بندی است؛ آقای چیت چیان به داد کارون برسید کارونی که روزی از قبل آن خوزستان انبار غله آسیا بود امروز به دلیل مشکلات کم آبی کشاورزی آن در حال نابودی است؛ آقای چیت چیان چرا پس از 17 سال پول زمین های کشاورزان پشت سد جره خوزستان را پرداخت نمی کنید.

وی یادآور شد:  نفت خوزستان را آباد نکرد و لذا دلخوشی مردم آن دیار فقط و فقط به رودخانه کارون است آیا سزاوار این دلخوشی را از مردم خوزستان بگیرید؛ کارون شناسنامه خوزستان است و روح و جان و عشق خوزستانی ها است، تپش خوزستان با قطره قطره آب کارون در هم آمیخته، کارون سمفونی وحدت در خوزستان است؛ مردم، نمایندگان، مدیران و نخبگان خوزستانی انتقال ظالمانه آب کارون را که مغایر همه اصول علمی و فی و کارشناسی است به هیچ وجه قبول ندارند؟

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: آقای رحمانی فضلی تعطیلی روزهای پنجشنبه در استان خوزستان با توجه به وضعیت زیست محیطی از جمله ریزگردها، گرمای طاقت فرسا و ناوگان های فرسوده شهری چه معنایی دارد؛ آیا اطلاع دارید تعداد اتوبوس های شهری اهواز 600 دستگاه از کلان شهرهای هم سطح خود کمتر است و تازه 200 دستگاه آن فاقد کولر است آیا این است عدالت، تدبیر و امید

موسوی خطاب به وزیر اطلاعات گفت: متأسفانه تعدادی از مدیران بدون استعلام از وزارت متبوع شما در مشاغل مهم و حساس منصوب شده اند که جز فعالان فتنه 88 و یا فراتر از آن سابقه همکاری با گروهک منافقین را دارند؛ از تریبون ملت هشدار می دهم هر چه سریعتر تصمیم خدایی و قانونی خود را اجرا نمایید؛ در یکی از همین سازمان ها اخیرا به مقام روحانیت توهین آشکار شده که بدلیل ملاحظاتی آن را قرائت نمی کنم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خطاب به وزیر اقتصاد یادآور شد: جنابعالی ادعا نمودید کشور از رکود خارج شده است، شما خوب می دانید خروج از رکود با افزایش تولید همراه است، چنانکه تولید رونق یافته باشد. قطعا عرضه بیشتر کالا موجب ارزانی و کاهش تورم خواهد شد؛ من از شما سؤال می کنم آیا مردم صبور کشورمان تا کنون در هیچ کالایی ارزانی را تجربه کرده اند؟/



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*