اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2292
تاریخ انتشار: 1393/07/14 12:50
فرمانده نیروی انتظامی گچساران
فرمانده نیروی انتظامی گچساران افزود: افزایش کشف هزار و 477 درصد مواد مخدر را از جمله عملکرد نیروی ناجا از ابتدای سال‌جاری تاکنون خواند و گفت: نزاع‌های دسته جمعی 25 درصد و تجاوز به عنف 100 درصد طی شش ماهه سال اول سال‌جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان به نقل از فارس، علی‌کرم بازیان صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک هفته ناجا که با حضور فرماندار‌، امام جمعه موقت ، فرماندهان نظامی و انتظامی‌، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان و خانواده شهدای نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی گچساران برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت این هفته، اظهار کرد: باتوجه به دیدگاه مقام معظم رهبری، امنیت اجتماعی این است که مردم در محیط کار و زندگی خود احساس ترس، تهدید و ناامنی نکنند.

وی افزود: بنابر فرمایش مقام عظمای ولایت، امنیت اجتماعی را باید در سایه تقوا، عدالت، رعایت حرمت و حقوق انسان‌ها، دفاع از مظلومان، محرومان و برخورد با فاسدان مجرمان، رفع فقر و تامین معیشت مردم و قانون، معیارهای انسانی و الهی جستجو کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: فرماندهی ناجا در گچساران در راستای وظایف محوله و همچنین باتوجه به وجود تهدیدات و آسیب‌های موجود در شهرستان همه تلاش و توان خود را جهت آسایش عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم به کارگرفته که باعث کاهش جرائم در شش ماهه اول سال در مقایسه با سال گذشته شده است.

بازیان با اشاره به کاهش جرائم در شش ماهه اول سال‌جاری بیان کرد: کاهش 31 درصدی سرقت، کاهش 100 درصدی سرقت‌های مسلحانه و کاهش 17 درصدی تیراندازی از جمله عوامل و نشان از زحمت و تلاش‌های نیروهای ناجا طی شش ماهه اول سال است.

وی افزایش کشف هزار و 477 درصد مواد مخدر را از جمله عملکرد نیروی ناجا از ابتدای سال‌جاری تاکنون خواند و گفت: نزاع‌های دسته جمعی 25 درصد و تجاوز به عنف 100 درصد طی شش ماهه سال اول سال‌جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: افزایش 44 درصدی دستگیرشدگان در بحث کلیه جرائم از دیگر عملکرد مطلوب ناجا در گچساران بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون 68 درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته منجر به کشف شده است.

بازیان کل تماس‌های برقرار شده با مرکز فوریت‌های پلیسی 7 هزار و 537 تماس و تعداد تماس‌های عملیاتی را 2 هزار و 405 تماس عنوان کرد و گفت: تعداد تماس‌هایی که توسط اپراتوران 110 ارشاد و راهنمایی شده  یک هزار و 708 تماس بوده است.

وی اذعان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تماس‌های غیرقابل رسیدگی 351 تماس و تعداد مراجعین حضوری به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها 3 هزار و 73 بوده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*