اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234668
تاریخ انتشار: 1397/06/23 13:44
با صدور متنی عنوان شد؛
به‌عنوان نماینده تمام فریادهای خاموش این شهر، برای آخرین بار با تکیه به اعتماد شما و قدرت اعطایی قانون تشکیلات شوراها، تذکر جدی خودرا به آن مقام ارزشمند اعلام می‌دارم و خواهشمندم ظرف مدت 10 روز نسبت به بازگشت آن پدر مظلوم و سخت کوش به محیط کار خود، اقدام نماید.

عصرجهان-عضو شورای اسلامی شهر چرام با انتشار متنی از استیضاح شهردار این شهر خبر داد.


 این متن به شرح زیر است:
درودی از جنس عشق وارادت واخلاص تقدیم به تمام جغرافیای زادگاهم «چرام»
اینجانب ابوالفتح بشارت، فرزند کوچک این سامان که درروز 29 اردیبهشت سال 1396 روز شور وشعور ملی با رای اعتماد شما مردم همیشه قدر شناس واگاه چرام، مفتخر به کسب جایگاه رفیع خدمت به زادگاهم در کسوت عضو شورای شهر شدم، و تا کنون نیز سعی نمودم، در اجرای رسالت بر دوش نهاده شما خوبان وبا مدد از آموزه‌های بسیار و نصایح ارزشمندتان راه تعالی خود درمسیر خدمت خالصانه به شما و زادگاهم چرام را بپیمایم.
وامیدوارم که عملکرد اینجانب تاکنون مورد رضایت حضرت حق و شما مردم همواره همراه دیارم چرام قرار گرفته باشد.
و خدایم را همواره ناظر بر کردار و گفتار خود متصور بوده‌ام و اکنون که این مرقومه را از سر صدق و ارادت وبنا به تمکین به پیمان دوسویه یاری، به قصد تقدیم به مقام بلند نظر شما صاحب نظران یادداشت می‌نمایم، سوگند یاد می‌کنم که ذره‌ای درراستای تحقق رسالت سترگ خدمت به دیارم کوتاهی و قصور نورزید ه ام
و اگر عمری باقی باشد نیز برآن پیمان ماندگار، باعنایت همیشگی پروردگار واستمرار مهرافروزی شما، استوارتر می‌مانم
ولی امشب قصد دارم
پرده از دردی بردارم که چندیست، خود، بخش عظیمی از هم شهریانم و بزرگان ومتنفذین جامعه را آزار داده است، واحساس می‌کنم درمانش نیز در همین نسخه از یادداشت درج گشته است، و نظر شمارا در این باب به انتظار می‌نشینم
و آن درد
عدم توجه موثر شهردار محترم وقت چرام، مهندس علی نوری زاده به حسن اعتماد ما (اعضای شورای شهر) و شما مردم عزیز چرام بوده است.
همانگونه که همه شما به راین مهم اشراف تام داشته‌اید که منتخبان شورا عصاره فهم و درک وسلیقه تمام مردم یک منطقه است واز جنس مطالبات آن حوزه می‌باشند وهمواره باید به‌عنوان فریاد رسای تک تک هم پیمانان عهد استوار گشته، فریاد حق سردهند و حقوق حقه آنها را مطالبه گر باشند.
 دردمندانه
 برای چندمین بار است که شاهد لمس ورویت حرکات غیر متعارف، با ترویج روحیه‌ای مستبدانه ودر تضاد با روح فعالیت شورایی جناب شهردار با پرسنل شهرداری، مردم فهیم چرام، نهادها و ادارات و منتخبین مردم در شورای شهر بوده‌ایم.
و تعاملی که باید با قوت گرفتن، به‌عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری، گره گشا باشد، با استمرار رویه موصوف، هرروز خود به گرهی غیرقابل گشایش مبدل می‌گردد.
و این بار شاهد استقامت غیر متعارف ایشان در اخراج انسانی پاک زیست (اردشیر شمشیری)، کارگری بی ادعا، وهم تباری بی گزند بوده‌ایم، که همواره صداقت و نجابت و اخلاصش بر هیچ شهروندی پوشیده نیست.
آری
اردشیر شمشیری همان یار دیرین تک تک کوچه‌ها، خیابان‌ها وجداول این شهراست، وقتی قبل از طلوع خورشید آسمان، با آهنگ خاص درب زدنش و با بانگ‌های پرمهرش درب خانه‌های تک تک مارا می‌زد، و پیغام آور صبح روز دیگری بود و پسماند خورانده‌های دیروز ودیشبمان رابا جسمی ناقص، ولبی خندان حمل می‌نمود تا که شاید ازاین اجحاف، نان حلالی بر سر سفره کوچکی که به امید مهر بزرگ پدرانه، گسترانده می‌شد، ببرد
اما چند ماهی می‌گذرد که جناب شهردار واز پی تکرار این رفتارهای عجیب، وخود پسند، این انسان عزیز و سخت کوش را با دلایل واهی وازسر لجبازی اخراج نموده و علی رغم تمناهای این عزیز، خانواده بزرگ ومحترم ایشان، ضجه‌های مادرانه‌ای با سه فرزند، تذکرات اعضای شورا وپیشنهادات اکثریت بزرگان، معتمدمین شهر چرام، شهرستان‌های همجوار و استان، شخصیت‌های سیاسی مذهبی، نمایندگان ادوار گذشته و فعلی استان در مجلس شورای اسلامی وحتی توصیه و پیشنهاد حضرت آیت الله عظمی «سید شرف الدین ملک حسینی» نماینده محترم ولی فقیه در استان ونماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز تاکنون موثر نیفتاده است.
لیکن، به رسم اعتماد دوسویه و برحسب پاسداشت سوگند یاد کرده وازپی تکرار توصیه‌ها و وتذکرات چندین باره دراین باب
به‌عنوان نماینده تمام فریادهای خاموش این شهر، برای آخرین بار با تکیه به اعتماد شما و قدرت اعطایی قانون تشکیلات شوراها، تذکر جدی خودرا به آن مقام ارزشمند اعلام می‌دارم و خواهشمندم ظرف مدت 10 روز نسبت به بازگشت آن پدر مظلوم و سخت کوش به محیط کار خود، اقدام نماید.
در غیر اینصورت مطابق با ماده 73 قانون تشکیل شوراها نسبت به طرح استیضاح شهردار محترم اقدام می‌نمایم و حصول نتیجه را از آن مجرا پی خواهم گرفت.
با احترام
ابوالفتح بشارت
عضو شورای شهر چرام
و نماینده مردم چرام در شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های دریافتی است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*