اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234699
تاریخ انتشار: 1397/06/25 13:38
علی کامرانی: استاندار خیلی سریع به مدیریت‌های جزیره‌ای و محفلی پی برد. عَلم برداشت تا این بدعتی که با روح انسانی و اسلامی و اصلاحی در تضاد است و سمّ مهلکی برای توسعه‌ی استان است برچیند.گرچه کار فوق العاده سخت و پرهزینه‌ای بود و منافع طلبان به آسانی چنین اصلاحی را نمی‌پسندند و تن نمی‌دهند.

عصرجهان؛ علی کامرانی
إِنّی لَمْ أَخْرُجْ أَشِرًا وَلا بَطَرًا وَلا مُفْسِدًا وَلا ظالِمًا وَإِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِْصْلاحِ فی أُمَّةِ جَدّی، أُریدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَأَنْهی عَنِ الْمُنْکرِ وَأَسیرَ بِسیرَةِجَدّی وَأَبی عَلِی بْنِ أَبیطالِب»; یعنی: «من از روی خود خواهی و خوشگذرانی و یا برای فساد و ستمگری قیام نکردم، من فقط برای اصلاح در امّت جدّم از وطن خارج شدم.


سلام خدا بر حسین علیه السلام و یاران بی نظیرش، سلام بر حسین (ع) که تمام هستی‌اش را بر طبق اخلاص نهاد تا در درازنای تاریخ نه فقط در قلب شیعیان عالم بلکه در قلب تمام آزادی خواهان، اصلاح طلبان، حق طلبان، عدالت پیشگان و ظلم ستیزان خوش نشست و تا ابد بر تارک انسانیت می‌درخشد.
 واما بعد، به مناسبت یک سالگی سکان داری استاندار محترم خدمت گزار بر حسب وظیفه‌ی انسانی و اصلاحی‌ام و بنا به فرموده‌ی پیامبر اعظم اسلام (ص)"کلُّکم راعٍ وَ کلُّکم مسؤول عَنْ رَعیتِه» تمام افراد شما مسلمانان به منزله حافظ و نگهبان و شبان دیگران هستید و تمام شما نسبت به تمام خودتان مسؤولید.
برای استاندار محترم جناب دکتر احمدی و مجموعه‌ی مدیرانی که در این مدت منصوب کردند آرزوی توفیق و سلامتی و خدمت روز افزون دارم. خدا قوت و خسته نباشید می گویم.
 استاندار محترم مدیری با تحصیلات آکادمیک در علم اقتصاد و صاحب نظر در این علم با درجه استادی در دانشگاه تهران که تجربه‌ی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را دارند. در همان اوان جلوس بر صندلی مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که با دید علمی و دانشگاهی ضعف‌ها و قوت‌ها را می‌شناسد و آمده تا درمانی بر ضعف‌ها و تقویتی بر قوت‌ها باشد.
خیلی سریع به مدیریت‌های جزیره‌ای و محفلی پی برد. عَلم برداشت تا این بدعتی که با روح انسانی و اسلامی و اصلاحی در تضاد است و سمّ مهلکی برای توسعه‌ی استان است برچیند.
گرچه کار فوق العاده سخت و پرهزینه‌ای بود و منافع طلبان به آسانی چنین اصلاحی را نمی‌پسندند و تن نمی‌دهند.
اما همت و اراده‌ای که بدون حب و بغض باشد و برای رضای حق و خدمت به هم نوعان باشد شدنی است.
الحمدالله این همت و اراده در رفتار اداری و سیاسی یکساله ایشان مشاهده می‌گردد.
 استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد در چینش معاونین و دیگر اتصاباتش، از نیروهای باتجربه و توانمند همراه و همسو با دولت استفاده کرده است که این صِدقی بر همراهی و همسویی استاندار دراجرای شعائر و اهداف ریاست محترم جمهوری محترم می‌باشد.
با خداقوت مجدد و تشکر از استاندار محترم و مجموعه‌ی همراهش در آبادانی و توسعه، امیدواریم جدیت و همت مضاعف نمایند تا پیشرفت رونق بیشتری بگیرد و کارنامه‌ی درخشان و ماندگار به یادگارگذارند.
 در ضمن می‌طلبد برای تسریع در روند امور از مدیران تازه نفس و با انگیزه‌ی همسو به ویژه در شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ (چرام، دهدشت، لنده و بهمئی) استفاده کنند.
انشاءالله شاهد پیشرفت روز افزون ایران عزیز و استان باشیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


آشنا
|
Iran
|
1397/06/25 14:04
  +1

  -0
پاسخ
وجداناً تو دیگه دنبال چی هستی ؟
این چند دقیقه آخر دوره اصلاحات هم می گذرد
دلتون به حال و روز مردم بسوزه

کامرونی
|
Iran
|
1397/06/25 14:16
  +3

  -0
پاسخ
والا مو یکی پشیمونم که دور قبلی رای وت دام چون شناختی وت نداشتم فقط از سر تعصب بهمئی گری بی
پاسخ ها
آسنا
|
Iran
|
1397/06/25 18:08
  +1

  -0
درود بر تو به خدا من مخالف تفکر اصلاحات بودم ولی سر تعصب به ملی رای بهش دارم
مخالف تفگرات
|
Iran
|
1397/06/25 14:21
  +0

  -0
پاسخ
با سلام ضمن تسلیت ایام عاشورا به هموطنان : انصافا جوابیه اقای دکتر کامرانی به اقای منطقیان تا حدودی منطقی به نظر می اید ولی اقایون سیاسی انصافا در رابطه با مسئولیت ها شعار دولت تدبیر و امید این بود این چنین بود که فقط طیف خاصی ان هم بدون تخصص و تعهد مسئول شوند که حال روز مملکت ما این گونه باشد هر وجدان بیداری خودش قضاوت کند : این از بازار نابسامان این از دلار بی صاحب این هم از خودروهای بی کیفیت
آیا کسی هست به وجدان خود پاسخگو باشد نه به مردم و خدای مردم
بهمئی
|
Iran
|
1397/06/25 14:46
  +1

  -0
پاسخ
کامرانی دور گذشته چون بهمئی بودی بهت رای دادم ولی بدان که دفعه بهت رای نمی دهم برا بهمئی ها چکار کردی؟ اون هائی که بهت رای دادند همه اصلاح طلب نبودند الان نه تنها به مدیران معتدل اصولگرا رحم نمی کنی بلکه کمر بستی که نیروهای منطقیان را حذف کنید
منصف
|
Iran
|
1397/06/25 16:11
  +3

  -0
پاسخ
شما بفرمایید توی استان چکار ه اید که نظر نظرمیدهید:مااصلا تو را قبول نداریم
علی
|
Iran
|
1397/06/25 16:52
  +0

  -3
پاسخ
درود
علی کامرانی = علی شریعتی 😎
بهمئی
|
Iran
|
1397/06/25 17:55
  +1

  -0
پاسخ
به جان تو علی کامرانی دیگه روحش اون تعداد ارا را نخواهد دید حتما باور کردید که کامرانی در بهمئی 14000 رای آورد بابا این آرا رحمانی با هزار دوز و کلک برایش جور کرد
اونائیکه در کانال جعلی اصلاح طلبان نوشتند پشت پرده احمدی نژاد در بهمئی رضا دهبانی پور بود منتظر باشند تا جوابش را در انتخابات بگیرند فکر می کنید نمی دانیم پشت پرده این خبر جعلی در کانال اصلاح طلبان چه کسانی بودند
امیری ع
|
Iran
|
1397/06/25 20:49
  +0

  -3
پاسخ
درود برکامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرانی
بهمئی
|
Iran
|
1397/06/25 21:49
  +2

  -0
پاسخ
کامرانی همون تعداد رایی که داشت به احترام بهمئی بودنش بود من خودم رو صندوق بودم هر نفر بهمئی پنج‌رای داد و کسی از اعضای صندوقا هم مخالفت نمیکرد به خاطر تعصب و احترام بهمئی بودنش اما فک نکنم‌دو هزار رای داشته باشه اگه بخواد این دور بیاد تو صحنه انتخابات این گوی این هم‌میدون البته منظورم از دوهزار رای بهمئی هست منهای جاهای دیگه هر چند کامرانی جاهای دیگه که رای نداره دور قبل هم نداشت چون‌ شناخته شده نیست و مورد قبول طیف اصلی اصلاح طلبان هم نیست از ما گفتن
بهمیی
|
Iran
|
1397/06/26 08:04
  +3

  -0
پاسخ
والا به خدا قسم کامرانی مال مجلس نیست
بهمیی
|
Iran
|
1397/06/26 08:06
  +3

  -0
پاسخ
اولا که دکتر کامرانی سیاسی نیست اگه هم میگه سیاسی هستم بخاطر چند نفر هست و به عنوان یک بهمئی که روی تعصب به ایشون رای دادیم اگر بیاد یک رای نخواهم داد چون برایش متاسفیم
بهمیی
|
Iran
|
1397/06/26 08:07
  +2

  -0
پاسخ
فقط دهبانی پورررررررررررررررررررررررررر
چرا درج نمی کنید؟
|
Iran
|
1397/06/27 01:57
  +1

  -0
پاسخ
یادداشت:
تئوری مرد دیوانه و رویکرد دکتر «علی کامرانی»
علی شیخی

مَد مَن یا مرد دیوانه یک نظریه و تئوری در نظریه سیاسی است که بیشتر به سیاست خارجی ریچارد نیکسون رئیس‌جمهور اسبق آمریکا اشاره دارد.
نیکسون و دولت او سعی می‌کردند که این تصویری را از او در ذهن کشورهای عضو بلوک سابق کمونیستی ایجاد کنند: یک مرد بی‌منطق و بی‌ثبات.
طبق این تئوری، رهبران دیگر کشورها از ترس اقدامات غیرقابل پیش‌بینی آمریکا و نیکسون، از انجام اقدامات تحریک آمیز و مخالف منافع واشنگتن پرهیز می‌کردند.
این روزها ملتهب‌ترین روزهای مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد است. در روزهایی که اقتصاد ویران گُرده ناتوان مردم سرزمین آریوبرزن را دریده و گرانی‌ها دمار از روزگار مردم درآورده و بی تدبیری دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد هر روز بیشتر و بیشتر این استان نگون بخت را به ورطه سقوط نزدیک می‌کند، دوگانه علی کامرانی و علی پرواز با رویکرد و اعمال سطحی و حداقلی خود این زخم عمیق را کاری‌تر و این جسم ناتوان را هر چه بیشتر به سمت مرگ حتمی هدایت می‌کنند.
علی کامرانی با رویکرد منفعل پرخاشگر که یادآور اختلال شخصیت منفعل پرخاشگر است چنان عرصه را بر مدیران ارشد استان ما تنگ کرده که مدیران کل ادارات استان تمامی وقت خویش را مصروف حواشی ایشان نموده‌اند.
رویکرد این روزهای علی کامرانی که از حمایت حداکثری و تمامیت خواهانه علی پرواز برخوردار است فعالان و کنش‌گران سیاسی استان را به یاد تئوری مرد دیوانه ریچارد نیکسون می‌اندازد.
رویکرد ایشان اگرچه توانسته حواشی زیادی برای مدیران ارشد استان به وجود آورد اما هیچ شباهتی به مولفه های جریان اصلاح طلبی ندارد.
مولفه هایی چون خرد جمعی، مشارکت حداکثری، چرخش نخبگی، رواداری، تعامل و ... اگرچه در کشور ما خیلی وقت است که به فراموشی سپرده شده، این روزها در رویکرد علی کامرانی و علی پرواز به صورت عامدانه و جدی به کنجی وانهاده شده و این دو بزرگوار مدیریت استان را محلی برای عقده گشایی‌های کودکانه خویش قرار داده و مدیریت کوتوله استان را به قهقرا برده‌اند.
توپ و تشرهای علی کامرانی بر سر مدیران ارشد استان جهت گماردن نزدیکان خویش در مدیریت استان رویکردی دقیقاً منطبق بر رویکرد مَد مَن یا مرد دیوانه ریچارد نیکسون رئیس جمهور سابق آمریکا است.
در این میان اگرچه بر رویکرد و رفتار سیاسی دکتر کامرانی حرجی نیست اما تحلیل گران امر مدیریت و سیاست هاج و واج مانده‌اند که چرا و به چه دلیل علی پرواز اینگونه بی محابا و آشکارا امر مدیریت استان را به دکتر کامرانی واگذار کرده‌اند.
در این میان نکته‌ای که به ذهن متبادر می‌گردد منافع حزب مجمع نیروهای خط امام است که علی پرواز و دکتر علی کامرانی در آن عضویت مشترک دارند.
در این مسأله شک و شبهه‌ای نیست که اختلاف اساسی و ریشه‌ای و منحط سردسیری گرمسیری هر روز در استان ما دامنه دار و ریشه دارتر دنبال شده و این مسأله یکی از ریشه‌ای‌ترین محورهای عدم توسعه یافتگی استان می‌باشد.
با بررسی رویکرد این روزهای حاکم بر مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد و مشی معاونین استاندار بی خبر از همه جا، این نکته آشکار می‌گردد که در استانداری استان عده‌ای منافعشان در جهت دامن زدن به این اختلافات و این مسأله فرهنگی دامنه دار است.
معاونین و مدیرکل‌هایی که هر روز در جهت تضعیف کهگیلویه بزرگ قدم و قلم زده و منافع خود را در تضعیف کهگیلویه بزرگ می‌بینند.
در این میان اما جای بسی تعجب است که دکتر علی کامرانی با رویکرد منفعل پرخاشگر خویش با این معاونین هم داستان و هم قسم شده و ریشه فعالان و مدیران کهگیلویه‌ای را زده و آب بر آسیاب دشمن ریخته و دانسته یا ندانسته در جهت تضعیف کهگیلویه گام بر می‌دارد.
با بررسی وضعیت حاکم بر استانداری وقت کهگیلویه و بویراحمد نیک می‌بینیم که در این تیم مدیریتی چند تیم کوچک شکل گرفته که هر تیم به دنبال منافع خویش دست به اقداماتی سطحی و حداقلی و نابخردانه زده و در این میان تنها مسأله ای که در این مدیریت کوتوله محلی از اعراب ندارد مردم و توسعه استان است.
تیم‌های کوچک موجود با منافعی متضاد، که ادامه این مسیر هر چه بیشتر کردن شکاف سردسیری گرمسیری و نابود کردن منافع مردم و به قهقرا بردن مدیریت استان نگون بخت ماست.
فعالان و کنش‌گران سیاسی دلسوز مردم و توسعه استان باید به طور جد به این مسأله ورود کرده و اجازه ندهند تا این دوستان، مدیریت استان را به ورطه نابودی کشانده و این فقر عمیق و این مردم نگون بخت را بیشتر و بیشتر به قهقرا برده و عرصه را بر مردم تنگ نمایند.
بلند شو و دوباره ورق بزن شب خود را
بلند شو و دوباره به مرهمی بتکانم
تو آن طلیعه
ناشناس
|
Iran
|
1397/06/27 01:58
  +2

  -0
پاسخ
آقای کامرانی این راه که می روی به ترکستان است

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*