اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234728
تاریخ انتشار: 1396/11/23 13:03
شهردار لیکک از پیشرفت فیزیکی ۷۵درصدی فاز اول احداث ساختمان اداری شهرداری لیکک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مهندس عبدالستار تقوی، شهردار لیکک با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه احداث ساختمان اداری شهرداری لیکک، گفت:این ساختمان در سه طبقه و با تکنولوژی کوبیاکس آلمان در حال احداث می‌باشد.

مهندس تقوی خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ساختمان شهرداری در فاز اجرای اسکلت بیش از ۷۵ درصد می باشد که اعبتار آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شد.
شهرداری لیکک با بیان اینکه واحدهای مختلف شهرداری در منازل استیجاری مستقر بوده که این پراکندگی ها باعث کاهش راندمان کارمندان  و نارضایتی ارباب رجوع در طول سال‌های اخیر شد ؛لذا این شهرداری در نظر دارد برای تکریم ارباب رجوع و رفاه حال شهروندان با استعانت از خداوند متعال و در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید تا پایان سال ۹۷ نسبت به تکمیل و بهره برداری از ساختمان جدید اقدام کند.

تقوی تصریح کرد: نکته قابل توجه در طرح معماری ساختمان، تقسیم فضای مناسب و متناسب با چارت سازمانی شهرداری می باشد.

تقوی تصریح کرد: نکته قابل توجه در طرح معماری ساختمان، تقسیم فضای مناسب و متناسب با چارت سازمانی شهرداری می باشد.

وی افزود: ساختمان جدید شهرداری لیکک از لحاظ وزن سازه ای، نسبت به سازه های مشابه دارای ۴۰ درصد وزن کمتر بوده و با توجه به اینکه عامل تعیین کننده در میزان خسارات وارده به سازه در هنگام وقوع زلزله و سایر بلایای طبیعی، وزن سازه است ، بنابراین کاهش چشمگیر وزن این سازه منجر به وارد شدن نیروی کمتر و به حداقل رسیدن خسارات جانی و مالی  می شود.

تقوی در پایان  گفت: سازه ساختمان جدید شهرداری لیکک از لحاظ استحکام سازه ای قوی‌تر و پایاتر است و با توجه به اینکه ساختمان شهرداری از لحاظ آیین نامه ۲۸۰۰ از ساختمانهایی است که باید بعد از وقوع زلزله قابلیت بهره‌برداری داشته باشد، محاسبات سازه ای دقیق متناسب با ضریب امنیت ساختمان انجام شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*